اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کشور :

تعامل بسیج مهندسین و دانشجویی ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت کشورگفت: تعامل بسیج مهندسان با بسیج دانشجویی به‌عنوان یک بانک اطلاعاتی قوی در بخش‌های تخصصی برای استان بوشهر ضروری است.

تعامل بسیج مهندسین و دانشجویی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یحیی محمودزاده چهارشنبه شب در نشست بسیج مهندسین استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با تعداد 3 هزار مهندس بسیجی این افتخار را دارد که در سطح ملی و بین‌المللی ایفای نقش کند.
وی افزود: بسیج مهندسین بعنوان یک پشتوانه قوی برای طرح‌های زیربنایی‌، سندهای آمایش و آموزش مهندسی استان هستند.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت کشور ادامه داد: بسیج مهندسین به‌عنوان یک مجموعه فکری و تصمیم ساز توانمند با توجه به ظرفیت‌های استانی است که می‌تواند چالش‌های پیش روی استان را شناسایی و با مشاوره صحیح برطرف کند.
محمودزاده یادآور شد: هدف از تشکیل بسیج مهندسان در استان‌ها جایگاه فکری، مشاوره‌ای، ایده پردازی‌، تصمیم سازی‌، تأثیرگذاری است که راه آینده هر استان را طراحی و برنامه‌ریزی می‌کند.
در این نشست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر نیز گفت: بسیج مهندسان استان بوشهر دارای ظرفیت‌ها‌یی است که در سطح کشور شناخته شده هستند.
محمد حسین زارع گفت: چهره‌های پاک و ولایی در بسیج مهندسان استان مشغول هستند که در کارهای مهندسی نیز احیاء ارزش‌ها را در رأس برنامه‌های خود دارند.
وی گفت: بسیج مهندسان می‌توانند بیشترین نقش را در توسعه و سازندگی استان داشته باشند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول