اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید استاندار قم از پروژه‌های عمرانی استان

خبرگزاری فارس: استاندار قم به همراه معاونین عمرانی و برنامه‌ریزی استانداری، از روند اجرایی چندین پروژه عمرانی در قم بازدید کرد.

بازدید استاندار قم از پروژه‌های عمرانی استان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور ابتدا از پروژه ساختمان اداری استانداری قم بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به ضرورت سرعت دادن به پیشرفت پروژه، بر لزوم رصد دقیق روند اجرا و ارائه گزارش هفتگی طرح در جلسات شورای معاونین استانداری تاکید کرد.

استاندار قم در ادامه از تالار مرکزی شهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این طرح قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پروژه تالار مرکزی شهر با توجه به اهمیت و نیاز استان باید تا پایان سال آینده به اتمام برسد، گفت: مشکلات و موانع طرح از جمله مانع لوله آب در ضلع شرقی پروژه  به سرعت برطرف و بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده پیگیری و اجرا شود.

موسی‌پور همچنین در بازدید از طرح درختکاری دو طرف محور قم کاشان گفت: درختکاری و فضای سبز سایر ورودی‌های اصلی منتهی به بستر رودخانه قمرود و محوطه پیرامونی پارک‌سوار شمالی با هدف ایجاد منظر زیبا و استراحتگاه مناسب برای زوار و مسافران ضروری است.

استاندار قم در ادامه ضمن بازدید از پروژه تقاطع غیر هم سطح پردیسان، پیشرفت این پروژه کلیدی را خوب ارزیابی کرد و گفت: این طرح بر اساس برنامه زمان‌بندی و با سرعت مناسبی در حال اجراست.

وی با اشاره به اتمام عملیات اجرایی خاک‌برداری و نصب پایه‌های پل‌ها افزود: تا اردیبهشت ماه سال آینده، زیرگذار پروژه تکمیل و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

موسی‌پور همچنین در بازدید از محور قم جعفریه، با اشاره به اهمیت توجه به زیبایی منظر ورودی‌های شهر در ایام نوروز، بر لزوم تسریع در انجام آسفالت راه دسترسی به اتوبان، جمع‌آوری صنوف آلاینده و ساماندهی این محور تاکید کرد.

استاندار قم در ادامه بازدید نیمروزی خود از طرح‌های عمرانی، برای چندین بار پیاپی در چند ماه گذشته، به محله شیخ‌آباد قم رفته و از نزدیک روند پیشرفت طرح‌های این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وی ابتدا از طرح احداث بلوار ورودی اصلی شیخ‌آباد از مصوبات سفر به شیخ‌آباد بازدید کرد و گفت: ساخت بلوار، جدول‌گذاری، ایجاد فضای سبز، درو برگردان و تامین روشنایی این طرح باید با جدیت و سرعت بیشتری پیگیری و عملیاتی شود.

همچنین استاندار قم از روند احداث بیمارستان 128 تختخوابی و طرح توسعه امامزاده سید معصوم شیخ آباد بازدید و بر لزوم تسریع در اجرای این طرح‌ها تاکید کرد.

طرح تقاطع غیر هم سطح پردیسان و ورزشگاه 4500 نفری پردیسان به عنوان آخرین پروژه‌هایی بودند که توسط حجت‌الاسلام موسی‌پور مورد بازدید قرار گرفته و از جانب وی دستورات لازم برای رفع موانع و مشکلات این طرح‌ها و ضرورت اهتمام جدی برای اتمام طرح‌های یاد شده در موعد مقرر صادر شد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول