اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه رودهن:

جوانان در ازدواج به سیره نبوی اقتدا کنند

خبرگزاری فارس: رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: جوانان باید در انجام سنت حسنه ازدواج به سیره نبوی اقتدا کنند.

جوانان در ازدواج به سیره نبوی اقتدا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام محمد‏ابراهیم سراج ظهر امروز در حاشیه کارگاه علمی و آموزشی ازدواج دانشجویی اظهار کرد: این کارگاه به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار می‏شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه خاطر نشان کرد: این کارگاه با هدف ارتقا‏ی سطح آگاهی زوجین جوان از طریقه تعامل صحیح با یکدیگر برای پایه‏ریزی یک زندگی سالم برپا شده است.

سراج ادامه داد: برخورداری از یک زندگی الهی، انسانی و توأم با آرامش با دعوت از اساتید متخصص و مجرب در این کارگاه تدارک دیده شده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برنامه‏های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در خصوص جشن ازدواج ساده دانشجویی را ابتکار و پیشنهادی بی‏نظیر از سوی مقام معظم رهبری خواند.

وی تصریح کرد: برنامه‏های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری پیرامون موضوع ازدواج ساده و کم‏هزینه شامل سه محور اساسی و عملیاتی است.

سراج اضافه کرد: اردوی زیارتی، تفریحی و علمی به مشهد مقدس و جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‏الحجج (ع) همراه با امکانات مناسب برای اسکان و پذیرایی زوجین از جمله این برنامه‏ها است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ادامه داد: علاوه بر این برگزاری کارگاه‏های علمی و آموزشی با هدف ارتقای آگاهی همسران، تقدیم هدایای جشن ازدواج و... از دیگر برنامه‏های در حال پیگیری است.

وی افزود: رویکرد جامعه اسلامی در خصوص موضوع ازدواج جوانان باید به سوی ازدواج آسان سوق داده شود.

سراج در پایان اضافه کرد: در صورتی می‏توان شاهد تحقق این مهم بود که ما در همه مسائل زندگی همچون سنت حسنه ازدواج به سخن و سیره رسول مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (س) اقتدا کنیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول