اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دلیجان صورت می‌گیرد

اسکان مسافران نوروزی در مدارس

خبرگزاری فارس: سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری دلیجان از آماده‌سازی 13 مدرسه به منظور اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

اسکان مسافران نوروزی در مدارس

محمدرضا رودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد تسهیلات سفر و گردشگری شهرستان به منظور اسکان مسافران نوروزی 13 مدرسه با 130 کلاس به امکانات و وسایل مورد نیاز مجهز شدند.

وی تصریح کرد: علاوه بر آماده‌سازی این مدارس هتل‌ها، مهمانسراها و مسافرخانه‌های دلیجان و نراق نیز از آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی برخوردار هستند.

سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری دلیجان همچنین از نظافت و آماده‌سازی مساجد و حسینیه‌ها نیز خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران نوروزی در این شهرستان فراهم شده است.

رودی بازدید از نمازخانه‌های بین راهی، نظارت بر نحوه کار نانوایی‌ها، بهسازی محیط، تدارک سفره هفت‌سین، فعال کردن ستاد حوادث شهرستان، توزیع بروشور با همکاری هلال احمر، نصب بنر تبریک ایام نوروز، ابلاغ دستورات لازم به دستگاه‌ها و آماده‌سازی ادارات را از دیگر برنامه‌های این ستاد عنوان کرد.

وی گفت: غار نخجیر شهرستان دلیجان هر ساله در ایام نوروز علاقمندان و گردشگران بسیاری را از شهرهای دور و نزدیک به خود جذب می‌کند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول