اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 192

حسینی‌نژاد: انصرافی نداشتیم/ 347 هزار ساروی واجد شرایط رای‌دادن هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: قبل از تبلیغات رسمی یک نفر از نامزدها در مرکز مازندران انصراف داد که تا این مدت شاهد انصراف کاندیدای دیگر نبودیم.

حسینی‌نژاد: انصرافی نداشتیم/ 347 هزار ساروی واجد شرایط رای‌دادن هستند

سید عباس حسینی‌نژاد در حاشیه بازدید رئیس ستاد انتخابات استان مازندران از فرمانداری ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری، اظهار داشت: 347 هزار نفر ساروی واجد شرایط رای دادن هستند.

این مسئول یادآور شد: 445 شعبه در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود داریم که در هر شعبه 15 نیرو فعالیت می‌کنند.

فرماندار ساری تصریح کرد: 6 تا 7 هزار نفر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در حوزه  انتخابیه ساری و میاندرود در چارچوب قانون برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه 11 نامزد در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود با هم رقابت می‌کنند، خاطرنشان کرد: قبل از تبلیغات رسمی یک نفر از نامزدها در مرکز مازندران انصراف داد که تا این مدت شاهد انصراف کاندیدای دیگر نبودیم.

حسینی‌نژاد آموزش عوامل برگزارکننده انتخابات را در اولویت فعالیت‌ها دانست و یادآور شد: کاربران، اعضای شعب، ناظران و هیئت اجرایی یک دوره آموزشی را برای انجام وظیفه مطلوب خود گذراندند که در این راستا نمایندگان فرمانداران سه جلسه آموزش را می‌گذرانند.

این مسئول بر رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات تاکید کرد و اذعان داشت: تبلیغات کاندیداها در چارچوب قانون انجام شود تا شاهد انتخاباتی آرام در فضایی دوستانه و به دور از تنش باشیم.

فرماندار ساری بر اجرای انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری تاکید کرد و متذکر شد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشان از وحدت در کشور است و اهداف از پیش تعیین‌شده دشمنان نظام اسلامی را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/ن۲۰                      

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول