اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد تسهیلات سفر ایلام:

نظارت بر کیفیت خدمات گردشگری در ایلام تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی ستاد تسهیلات سفر استان ایلام گفت: نظارت بر کیفیت و کمیت خدمات گردشگری در ایلام تشدید می‌شود.

نظارت بر کیفیت خدمات گردشگری در ایلام تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام محمد نوراللهی اظهار داشت: نظارت بر کمیت و کیفیت خدمات تخصصی گردشگری اعم از تورهای استان‌گردی، بیمه مسافران، تور و نرخ خدمات حضور راهنما در دستور کار کمیته آمار و اطلاع‌رسانی، تبلیغات و خدمات گردشگری ستاد تسهیلات سفر ایلام است.

وی ادامه داد: تهیه فیلم، عکس و مستندسازی وقایع و رویدادها در ایام نوروز، اطلاع‌رسانی طول موج و فرکانس رادیو استان در سطح شهرها و مبادی ورودی و پخش برنامه‌های اطلاع‌رسانی از تلویزیون‌های شهری موجود با همکاری شهرداری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بهره‌گیری از توان برنامه‌سازی صدا و سیما و سایر اقلام مکتوب اطلاع‌رسانی با همکاری بخش خصوصی و راه‌اندازی سامانه پیامک و بلوتوث برای ارائه اطلاعات استان به مسافران از دیگر برنامه‌های کمیته مذکور به شمار می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: کمیته آمار با همکاری استانداری، سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان، فرودگاه‌ها، راه‌آهن، پلیس راه و سایر سازمان‌های موثر و همکار تحت نظارت رئیس ستاد تسهیلات سفر استان تشکیل می‌شود.

سخنگوی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان ایلام یادآور شد: از دیگر اقدامات این کمیته برای اخذ آمار مسافران می‌توان به تهیه فرم‌های استخراج آمار در بخش‌های ورودی مسافر اعم از زمینی و هوایی و یا اقامت مسافران در مراکز مختلف، پردازش آمار و اطلاعات واصله، بهره‌گیری از توانمندی علمی مرکز آمار ایران و دانشگاهیان و صاحب‌نظران و انجام نظرسنجی در بخش‌های مختلف از مسافران و گردشگران اشاره کرد.

نوراللهی یادآور شد: کمیته آمار و اطلاع‌رسانی، تبلیغات و خدمات گردشگری ستاد تسهیلات سفر ایلام با مسئولیت اداره ‌کل میراث‌ فرهنگی استان از اعضایی همچون سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها، نیروی انتظامی، هلال‌احمر، صدا و سیما، راه و ترابری، علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و بازرگانی تشکیل شده است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول