اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

مهمترین عامل تثبیت نظام حضور آگاهانه مردم در تمام صحنه‌ها است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر گفت: انتخابات ظرفیتی بزرگ برای تثبیت نظام در عرصه‌های داخلی و خارجی است که مهمترین عامل تحقق آن حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای برای ناامیدی دشمن خواهد بود.

مهمترین عامل تثبیت نظام حضور آگاهانه مردم در تمام صحنه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در جمع مسئولان انتخاباتی این شهرستان، ملاک و معیار انتخاب افراد اصلح در انتخابات کاندیداهای مجلس نهم را بیانات حضرت امام(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری ذکر کرد.

وی افزود: همه دست‌اندرکاران انتخابات و مردم ولایت‌مدار تلاش کنند با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی بار دیگر امید دشمنان را به یأس مبدل سازند.

امام جمعه اهر، ترغیب و تشویق مردم به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم و حیاتی برای پیشرفت و امنیت کشور همچنین تحکیم اهداف و آرمان‌های انقلاب و شهدای گرانقدر ارزیابی کرد.

امام جمعه اهر در ادامه مجلس شورای اسلامی را نماد اراده ملت در تعیین سرنوشت خویش عنوان کرد و افزود: باید افرادی به مجلس بفرستیم که در کنار تخصص، تعهد نیز داشته و حافظ اهداف و آرمان‌های مقدس شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

حاجی‌زاده تأکید کرد: باید زمینه را برای حضور مردم و برگزاری انتخابات قانونمند و سالم فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: انتخابات یک ظرفیت بزرگ برای تثبیت نظام در عرصه‌های داخلی و خارجی است که مهمترین عامل تحقق آن حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای برای ناامیدی دشمن است.

حاجی‌زاده گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه همه به خصوص مسئولان قرار گیرد و در شرایطی که دشمنان نظام تمام توجه خود را بر انتخابات معطوف کرده‌اند باید تلاش کنیم تا زمینه های حضور حداکثری مردم در انتخابات به خوبی فراهم شود.

امام جمعه اهر همچنین با اشاره به توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام و انقلاب در کمرنگ کردن اعتقادات دینی جوانان، ارائه برنامه مناسب از سوی متولیان فرهنگی به خصوص آموزش و پرورش و نهاد امور تربیتی را خواستار شد.

امام جمعه اهر در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به تحریم‌های توخالی رژیم‌های استکباری و دول اروپایی در تحریم نفتی ایران، این امر را نشان از ضعف آنها در قبال ایران اسلامی برشمرد و اقدام پیش‌دستانه ایران اسلامی را در قطع نفت اروپا نشانه اقتدار ایران اسلامی و بی‌تأثیر بودن تحریم‌ها برشمرد.

حاجی‌زاده همچنین به انفجار اخیر در کشور عراق و کشته شدن جمعی از مردم بی‌گناه و مسلمان عراق اشاره کرد و افزود: دشمنان ملت و دولت عراق سعی دارند با انفجارهای اخیر و با توجه به برگزاری کنفرانس سران عرب در بغداد، این کشور را کشوری ناامن جلوه داده و تخم نفاق و تفرقه را در بین مسلمانان بکارند.

وی در ادامه برحفظ وحدت و همدلی همچنین پرهیز از تفرقه  در بین مسلمانان تأکید کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول