اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه خبر داد

برپایی نمایشگاه فعالیت‌های معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه

خبرگزاری فارس: معاون تهذیب حوزه‌های علمیه از برپایی نمایشگاه فعالیت‌های معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه از چهارم تا نهم اسفند خبر داد.

برپایی نمایشگاه فعالیت‌های معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه

حجت‌الاسلام هادی حسینخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه اظهار کرد: در بخش تربیت اخلاقی، این معاونت اعزام استادان اخلاق را به مدارس سراسر کشور در برنامه خود داشته و تاکنون اقداماتی در زمینه ساماندهی استادان اخلاق، ملبس شدن طلاب و راه‌اندازی سایت تربیت اخلاقی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه در زمینه فرهنگی هماهنگ کردن و سازماندهی کانون‌ها و انجمن‌های خودجوش طلاب را پیگیری می‌کند.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه با اشاره به فعالیت‌های بخش مشاوره معاونت تهذیب حوزه گفت: تخصصی کردن مشاوره و راه‌اندازی دوره‌های کارشناسی ارشد مشاوره و برگزاری سطح سه مشاوره اسلامی از جمله فعالیت‌های این بخش است.

وی خاطر نشان کرد: بخش امور خانواده معاونت تهذیب نیز دوره‌های آشنایی با معارف اسلامی برای همسران طلاب را برگزار می‌کند.

حسینخانی عنوان داشت: تهیه سیر مطالعاتی قرآن و حدیث و برنامه جامع 10 ساله قرآن و حدیث از دیگر فعالیت‌های مهم معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه است.

وی از برپایی نمایشگاه فعالیت‌های معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه خبر داد و افزود: این نمایشگاه شامل موضوعات تربیت اخلاقی، قرآن و عترت، فرهنگی، مشاوره، امور خانواده و اطلاع‌رسانی بوده که محصولات آنها در نهایت در معرض دید طلاب قرار می‌گیرد.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه خاطر نشان کرد: ارائه و یادآوری مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه تهذیب مهم‌ترین هدف برپایی این نمایشگاه بوده و طلاب را با فعالیت‌های این معاونت آشنا می‌کند.

وی عنوان داشت: بازدیدکنندگان ضمن بازدید از این نمایشگاه در جریان فعالیت‌های معاونت تهذیب قرار می‌گیرند.

این نمایشگاه چهارم تا نهم اسفند ماه سال جاری صبح‌ها از ساعت هشت تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 15 تا 18 در صحن مدرسه علمیه فیضیه پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول