اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت دو روز

نشست مدیران و معاونین استانی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد

خبرگزاری فارس: نشست مدیران و معاونین استانی حوزه‌های علمیه خواهران به مدت دو روز با رویکرد آموزشی و پژوهشی برگزار شد.

نشست مدیران و معاونین استانی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان معاون شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران هر سه ماه یک‌بار به منظور توجیه برنامه‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گردهم می‌آیند تصریح کرد: نشست فعلی دومین نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران، در طول سال تحصیلی جاری بوده است و در آن علاوه بر مدیران استانی، معاونین آموزش و پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های مختلف نیز حضور داشتند.

وی هدف از برگزاری این نشست را توجیه مدیران استانی حوزه‌های عملیه خواهران به لحاظ برنامه‌های این مرکز به عنوان ستاد عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم نشست آتی مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران اواخر اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود.

معاون شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به برنامه‌های این نشست اظهار داشت: در این نشست حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گزارشی از ارزشیابی برنامه دوره عمومی حوزه‌های علمیه خواهران ارائه کرد و حجت‌الاسلام حمید محمدی معاون پیشین پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران پیشینه طراحی نظام آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران و چشم‌انداز آن را تشریح کرد.

وی افزود: همچنین حجت‌الاسلام محمدرضا زیبایی‌نژاد مسئول دفتر مطالعات و تحقیقات زنان وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در ارتباط با نقش جنسیت در آموزش به ایراد سخن پرداخت و حجت‌الاسلام غنوی و حجت‌الاسلام صادقی کارشناسان آموزش حوزه‌های علمیه خواهران در مورد برنامه‌ریزی در حوزه‌های علمیه خواهران با نگاه به آینده و نظام مطلوب آموزش و تربیت سخنرانی کردند.

معاون شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در این نشست شاهد تبیین انتظارات از سوی معاونین پژوهش و شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران کشور نیز بودیم و مدیران و معاونان مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران سئوالات و انتظارات خود را در ارتباط با مسائل مرتبط، بیان کردند. 

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول