اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شوط:

700 نفر در شهرستان شوط مسئول برگزاری انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شوط گفت: 700 نفر بازرس و سربازرس مسئول برگزاری انتخابات در شهرستان شوط هستند.

700 نفر در شهرستان شوط مسئول برگزاری انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه غلامرضا غنی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با عوامل اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این افراد در طول 10 جلسه مقررات انتخابات و فرآیند هرگونه رای‌گیری را آموزش دیده‌اند.

وی با بیان اینکه اجرای مقررات و قانون انتخابات نیاز به آگاهی کامل این عوامل اجرایی دارد، تصریح کرد: این آگاهی با برگزاری دوره‌های آموزشی کامل می‌شود.

این مسئول در ادامه با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، افزود: آرای مردم امانتی در نزد مجریان انتخاباتی است.‌

غنی‌زاده ادامه داد: در شهرستان شوط از مجموع 48 شعبه، 22 شعبه ثابت و 26 شعبه سیار در مناطق شهری و روستایی اقدام به اخذ آرای مردم شوط خواهند کرد.

وی با تاکید بر فعالیت تبلیغاتی قانونمند داوطلبان انتخابات، یادآور شد: مردم آگاه و هوشیار در 12 اسفند ماه امسال با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای پاسخ کوبنده بر دشمنان اسلام و نظام خواهند داد.‌

وی خاطرنشان کرد: شهرستان شوط از حوزه های فرعی انتخاباتی بوده و ‌ماکو، پلدشت، شوط و چالدران یک حوزه انتخاباتی را تشکیل می‌دهند و از این حوزه یک نفر به عنوان نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد.

این مسئول اظهار داشت: جریان انتخابات بر خلاف تبلیغات دشمنان در کشورمان همواره از سلامت برخوردار بوده و با کمترین حاشیه‌ها برگزار شده است.

غنی‌زاده با بیان اینکه نمایندگی مردم امانت بزرگی است که به فرد واگذار می‌شود، افزود: مهم‌ترین وظیفه نماینده دفاع از اسلام، جمهوری اسلامی و حقوق مردم است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول