اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آستارا خبر داد

برگزاری مانور انتخاباتی در حوزه انتخابیه آستارا

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آستارا گفت: مانور انتخاباتی در تمام شعبات اخذ رأی حوزه انتخابیه آستارا برگزار می‌شود.

برگزاری مانور انتخاباتی در حوزه انتخابیه آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا محمدرضا شهاب‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی اعضای شعب بخش مرکزی این شهرستان اظهار داشت: فرآیند انتخابات در حال حاضر مراحل قانونی خود را طی می‌کند و حوزه انتخابیه آستارا از هر لحاظ آماده برگزاری انتخابات سالم و قانونمند است.

وی با بیان اینکه شهرستان مرزی آستارا دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است افزود: بازرسان انتخابات در این حوزه انتخابیه برای اطمینان مردم نسبت به حفظ و حراست از آرای مردم نظارت کامل بر انتخابات مجلس نهم در این شهرستان را به‌ عهده دارند.

این مسئول وظیفه بازرسان را صیانت از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب، حفظ و حراست از آرای مردم عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه هر قدر مردم احساس امنیت بیشتری داشته باشند موجب افزایش مشارکت آنان می‌شود تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما در انتخابات 12 اسفند رعایت اصل بی‌طرفی و ایجاد فضای آرام و پرنشاط انتخاباتی است.

شهاب‌زاده با تصریح بر اینکه کاندیدای انتخابات از تخریب یکدیگر پرهیز کنند بیان داشت: کاندیداها باید بدون توهین و تخریب عملکرد و برنامه کاری خود را به مردم ارائه دهند.

وی تخریب و توهین را از اعمال نماینده فاقد عملکرد مناسب توصیف کرد و اذعان داشت: کاندیداها باید مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت و جامعه به حفظ وحدت و همدلی هدایت کنند.

معاون فرماندار آستارا حضور حداکثری در انتخابات را خواسته رهبر معظم انقلاب و آحاد ملت برشمرد و اذعان داشت: در این حماسه عظیم و ملی مردم نقش اساسی را ایفا می‌کنند و آنان با انتخاب اصلح خود یک مجلس کارآمد و توانمند را شکل می‌دهند.

وی با بیان اینکه مطبوعات محلی و رسانه‌ها با ایجاد وحدت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنند، خاطر نشان کرد: خبرنگاران و مدیران مطبوعات باید با انعکاس اخبار صحیح و مستند زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول