اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

کسب 11 مدال رنگارنگ توسط کارآموزان استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: در دوازدهمین دوره المپیاد ملی مهارت کارآموزان استان زنجان 11 مدال و یک دیپلم افتخار را کسب کردند.

کسب 11 مدال رنگارنگ توسط کارآموزان استان زنجان

قاسم صیادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کارآموزان استان زنجان در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت خوش درخشیده و کسب عنوان نخست کشوری از نظر تعداد مدال و تیمی حاصل کار کارآموزان استان در این دوره از رقابت‌ها است.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان استان زنجان 19 نفر بود، افزود: این افراد در 15 رشته در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان با کسب رتبه نخست این دوره از مسابقات خوش درخشید، گفت: استان‌های اصفهان و مازندران پس از استان زنجان در این دوره موفق به کسب رتبه‌های دوم و سوم شدند.

وی با بیان اینکه مرحله جهانی این دوره از مسابقات در آلمان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: کارآموزان استان سال 2013 در این دوره از مسابقات حضور می‌یابند.

صیادی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، تصریح کرد: رقابت‌های این دوره با توجه به اردوهای فشرده‌ای که برای کارآموزان زنجانی برگزار شد، بسیار اهمیت داشت.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سطح جهانی برگزار شد، افزود: مدل جهانی مسابقات مهارت در این دوره از رقابت‌ها به نحو مطلوبی دیده می‌شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های استان‌ها در این دوره از المپیاد، تصریح کرد: دستاوردها و توانمندی‌های آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در بیش از 30 حرفه آموزشی در بخش‌های فنی و صنعتی، خدماتی، کشاورزی و هنری در سه سالن و در قالب 38 غرفه ارائه  شده است.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور دو بخش دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت که استان زنجان در این نمایشگاه نیز رتبه سوم را از آن خود کرد.

صیادی با بیان اینکه در این نمایشگاه، صنایع، مراکز تولیدی و اصناف شرکت داشتند، افزود: بازدید کنندگان از نزدیک با تجهیزات کارگاهی و همچنین دستاوردهای حرفه‌های مختلف آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آشنا شدند‌.

وی تصریح کرد: در غرفه آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان رشته‌های چاقو سازی، قلم‌زنی، مسگری، سفالگری، کیف‌دوزی با چرم، چاروق‌دوزی و معرق‌کاری آثار هنرمندان ارائه شد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول