اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در نهبندان و سربیشه:

مأمور به تکلیفیم نه نتیجه

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شهرستان‌های نهبندان و سربیشه گفت: بنده در این صحنه و در این عرصه مأمور به تکلیفم نه نتیجه و برای بالا بردن مشارکت مردم تلاش می‌کنم.

مأمور به تکلیفیم نه نتیجه

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، سیدصادق نیرومند در سلسله نشست‌های انتخاباتی در دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی در جمع حامیان و طرفدارانش ابتدا از حمایت آنها تقدیر کرد و سپس تشکری از جبهه متحد اصولگرایان خراسان‌جنوبی و مرکز به منظور معرفی وی به عنوان کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان داشت.

وی یادآور شد: پس از وقوع فتنه 88 و رخدادهای ناخوشایندی که برای مردم و نظام و بعد از آن وقوع جریان انحرافی در این کشور اسلامی که قصد صدمه زدن به انقلاب را داشتند رخ داد، احساس خطر می‌شود.

* تأیید جامعه روحانیت مسئولیت جبهه متحد را بیشتر کرده است

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شهرستان‌های نهبندان و سربیشه ادامه داد: در همین راستا مراکز تصمیم‌گیری جامعتین و مدرسین احساس مسئولیت کرده و تصمیم گرفتند تا جبهه‌ای به عنوان جبهه 8+7 را تشکیل دهند.

نیرومند تصریح کرد: این جبهه با بررسی تمامی ابعاد و شاخصه‌های کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی کسی را معرفی می‌کنند که تبعیت محض از رهبری داشته یعنی ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر (در عرصه‌های داخلی و خارجی) باشد.

وی افزود: وقتی کسی مورد تأیید جامعه روحانیت و مدرسین قرار می‌گیرد، بدون شک رسالت و وظیفه‌اش سنگین‌تر است.

* می‌خواهم کوتاهی‌های گذشته را جبران کنم

نماینده سابق شهرستان‌های نهبندان و سربیشه گفت: جبهه متحد اصولگرایان خراسان‌جنوبی این حقیر را مصداق اصولگرایی انتخاب کرده که از این بابت باید از این جبهه تشکر کنم.

نیرومند اظهار امیدواری کرد که این مسئولیت خطیر را به خوبی به سرانجام برساند.

وی اظهار داشت: امروز که مقبول شدم، می‌خواهم آن قصورات و کوتاهی‌هایی یه اگر در گذشته داشته‌ام، را تلافی کنم.

نیرومند با اشاره به اینکه ما در این عرصه و صحنه مأمور به تکلیفیم نه نتیجه، تصریح کرد: این بدان معنا نیست که نباید دست روی دست گذاشته و هیچ کار نکنیم، بلکه باید تلاش خویش را داشته باشیم.

* تأکید نیرومند بر اتحاد مردم

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شهرستان‌های نهبندان و سربیشه ادامه داد: وقتی برای یک هدف مشروع تلاش و از امکانات مشروع استفاده کنیم و اگر هم نتیجه بر وفق مرادمان نباشد نیز می‌توانیم پیروز باشیم.

هم‌چنین شعار خود در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را "بی‌اتحاد مشکل ما حل نمی‌شود، وین وحی بی‌مجاهده منزل نمی‌شود" دانست.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول