اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

جریان انحرافی در انتخابات در تنگنا می‌افتد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان انحرافی با دو قانون تاثیر‌گذار مجلس و مصوبه آنها امروز به تنگنا افتاده است و به یقین با انتخابات باشکوه 12 اسفند ریشه‌های آن به مانند فتنه خشکیده می‌شود.

جریان انحرافی در انتخابات در تنگنا می‌افتد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد صبور صبح امروز در دیدار مردمی خود با اهالی اردبیل اظهار داشت: بعد از شکل‌گیری جریان انحرافی 43 نفر از نمایندگان مجلس به ویژه اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی و اصولگرایان به محضر مقام معظم رهبری رفتیم و با برشمردن شاخصه‌های نیروهای اصیل اصولگرا و با تایید مقام معظم رهبری جبهه پایداری را شکل دادیم تا به معنای حقیقی در مسیر دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن پایداری نشان دهیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم خاطرنشان کرد: بنده به عنوان نماینده مردم در دوران مسئولیت خود ذره‌ای از اهداف آرمانی و انقلابی خود و سر‌سپردن به مسیر ولایت کوتاه نیامدم و 33 سال خدمتگزاری خود را آلوده به هیچ جریان و حرکت انحرافی و فتنه‌آمیز، انحصاری، رانت‌‌خواری و قدرت‌طلبی نکرده‌ام.

صبور یادآور شد: نمایندگان مجلس با حذف پرداخت اعتبار خارج از شمول که اغلب در دست استانداران قرار می‌گرفت و همچنین حذف بودجه ایرانیان به جد در مقابل جریان انحرافی ایستادند و اجازه ندادند مجموعه دفتر ریاست جمهوری از طریق این منفذ‌ها رانت‌خواری کند.

وی افزود: هر چند این جریان با اتصال به برخی شرکت‌های در ارتباط با منابع دولتی سعی می‌کند ارتزاق کند اما به یقین مردم چهره واقعی این افراد و کاندیداهای پشتیبانی‌کننده آنها را شناسایی کرده و رای به آنها نخواهند داد.

عضو مجمع نمایندگان استان کلام نافذ مقام معظم رهبری را در شناسایی کانون‌های قدرت و ثروت و دوری از این مجموعه‌ها معیار صحیح برای انتخاب اصلح‌ترین نماینده توصیف کرد و گفت: اگر مردم به خوبی و با بصیرت به عرصه رقابت کاندیداها و هزینه‌ کردن میلیاردی آنها توجه کنند به خوبی در این استان نیز افراد حمایت شده از سوی جریان‌های انحرافی را می‌شناسند.

صبور تصریح کرد: آنهایی که در خیابان شهریار اردبیل تنها 9 ستاد زده‌اند و بنر‌های متعددی در سطح شهر اردبیل و خیابان‌ها و کوچه‌های حاشیه برافراشته‌اند در حقیقت نماینده چنین گروه‌هایی هستند که بی‌محابا فقط پول خرج می‌کنند.

وی ادامه داد: نماینده‌ای که ماهانه 2 میلیون تومان حقوق می‌گیرد و به همان میزان به هزینه دفتر و رسیدگی به کار مردم می‌پردازد چگونه می‌تواند برای مساجد شهری و روستایی پول توزیع کند و مبلغ کلان از این بابت صرف کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، موسس جبهه پایداری در پایان سخنان خود اظهار داشت: اگر مردم در انتخابات در صحنه باشند و با بصیرت و مطابق مصالح و منافع کشور به کاندیداهای اصلح رای بدهند هرگز افراد وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت راهی مجلس نمی‌شوند و خود مردم آنها را طرد می‌کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول