اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

کاندیداها در دام دروغ‌های رسانه‌ای دشمن نیفتند

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک با بیان اینکه دشمن سعی دارد در رسانه‌ها و به ویژه شبکه‌های تصویری ماهواره‌ای خود، تحریم‌ها و مسایل اقتصادی را برای دلسردی مردم از نظام به کار گیرد، گفت: کاندیداها مواظب این حربه باشند تا خدای ناکرده در مسیر این توطئه نیفتند.

کاندیداها در دام دروغ‌های رسانه‌ای دشمن نیفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، جواد قناعتی عصر جمعه در نشست با کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بستک، بندرلنگه، پارسیان و مسئولان ستادهای آنها، انتخابات و حضور باشکوه مردم را موجب مشروعیت و اقتدار نظام دانست و گفت: در 33 سال گذشته با وجود تمام فشارها، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان، شاهد حضور گسترده و با نشاط مردم با بصیرت بوده و خواهیم بود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با تمام توان و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در صدد به زانو در آوردن مردم غیرتمند ایران اسلامی است، افزود: ملت ایران با الهام از اسلام، پیروی از ائمه اطهار و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مقابل استکبار، ایستاده و خواهند ایستاد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک خاطرنشان کرد: دشمن با شدت بخشیدن به فعالیت‌های رسانه‌ای به ویژه تلویزیون‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی تلاش می‌کند با القاء ناکارآمدی نظام و برجسته کردن تحریم‌ها در اذهان و افکار عمومی، نهادهای قانونی نظام را به چالش بکشد که ضرورت دارد نامزدهای محترم در سخنرانی‌هایشان متوجه توطئه‌های دشمنان باشند.

وی بیان داشت: معتمدین عضو هیئت‌های اجرایی انتخابات با مشورت انتخاب شده و از نیروهای مؤمن، متدین، وفادار به نظام و افراد بی‌طرف و عادلی هستند که تحت هیچ شرایطی دین خود را به دنیای دیگران نخواهند فروخت.

فرماندار شهرستان بستک افزود: ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات، امانتدار تک تک آرای مردم هستیم و این عهد و میثاق ما با خداوند متعال و مردم است.

قناعتی اظهار داشت: اگر مسئولی از امکانات دولتی و موقعیت اداری خود به نفع و یا ضرر کاندیدایی استفاده کند از نظر ما به هیچ عنوان قابل گذشت نیست و برخورد قانونی لازم انجام می‌شود.

رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان بستک طی سخنانی به فعالیت‌های مجاز و قانونی نامزدها در زمان تبلیغات اشاره کرد و گفت: همه امکانات و نیروها در راستای برگزاری یک انتخابات سالم و قانونی مهیاست.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم این شهرستان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به طور قطع مردم شهیدپرور شهرستان بستک هم‌چون همیشه در عرصه مشارکت سیاسی و تعیین سرنوشت خود حضوری پرشور خواهند داشت و با حضور گسترده خود، افق‌های آبادانی و پیشرفت را در این شهرستان مهیا خواهند کرد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول