اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور /59

انس جوانان با کلام الهی در حال افزایش است

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت: انس جوانان با کلام الهی در جامعه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی روز به روز در حال افزایش است.

انس جوانان با کلام الهی در حال افزایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته مصری (محمود شحات انور)، قاری برجسته کشوری (سیدصادق مسلمی)، گروه تواشیح بلد الامین میناب و با حضور با شکوه مردم با ایمان و قرآن دوست شهرستان بستک عصر امروز بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

جواد قناعتی فرماندار بستک در حاشیه این مراسم، قرآن کریم را بزرگ‌ترین هدیه الهی برای انسان‌ها و از گرانبهاترین میراث پیامبر اعظم (ص) در میان مسلمانان دانست و بر تلاش برای گرامیداشت این میراث عظیم تاکید کرد.

وی هدف از برگزاری این محفل نورانی را انس جوانان با قران کریم دانست و تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های گسترده فرهنگ منحط غرب، باید جامعه و کشور را قرآنی کرد و زمینه‌های انس هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان را با قرآن کریم فراهم کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با تاکید بر تداوم برگزاری این برنامه‌های معنوی در شهرستان بیان داشت: انس جوانان با کلام الهی در جامعه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی روز به روز در حال افزایش است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول