اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از دهه فجر

10 پروژه عمرانی در بستک به بهر‌ه‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر 10 پروژه عمرانی با اعتبار 36 میلیارد و 705 میلیون ریال با حضور معاون عمرانی و سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان، فرماندار بستک و جمعی از مسئولان در شهرستان بستک افتتاح شد.

10 پروژه عمرانی در بستک به بهر‌ه‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، معاون عمرانی استاندار هرمزگان عصر یکشنبه در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر این شهرستان ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: عزت و افتخار ایران اسلامی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مهدی رضایی‌سردره با اشاره به نقش بسیج در عزت و سربلندی ایران اسلامی افزود: حضور پرشور بسیجیان نشان ‌دهنده عزم راسخ ملت مسلمان و شهیدپرور ایران اسلامی است.

وی هم‌چنین با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت بیان کرد: با ایثارگری و جانفشانی شهدای هشت سال دفاع مقدس که جمع کثیری از آنان بسیجیان بودند ما امروز از ثمره پر خیر و برکت آنها استفاده می‌کنیم و به یاری خداوند متعال ادامه دهنده راه آنها هستیم.

محمود اسماعیلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان نیز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک بیان کرد: امیدواریم با افتتاح و بهره‌برداری این پروژه‌ها به عنوان ادامه‌ دهندگان راه بسیجیان و خالقان پیروزی انقلاب در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

وی تأکید کرد: تلاش دولت در راستای آبادانی و توسعه رفاه ستودنی است که باید با همیاری هم، ملت و دولت دست در دست هم، تمام مناطق کشور را بهره‌مند از امکانات کنیم.

فرماندار شهرستان بستک نیز در ادامه گفت: انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین رخدادهای جهان به شمار می‌آید که تاثیرات عمیق و بسزایی را بر تاریخ و سرنوشت جوامع مختلف داشته است که امروز ما می‌توانیم این تأثیرات را در جریان موج بیداری اسلامی و اعتراضات مردم در سایر کشورهای جهان مشاهده کنیم.

جواد قناعتی با تأکید بر خدمت‌رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه افزود: خدمت‌رسانی به مردم و رفع کمبودها از مهم‌ترین دغدغه دولت است که در انجام این امر مهم مسئولان عزم خود را جزم کرده تا بتوانند به یاری خداوند متعال و با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیروی از راه شهدای گران‌قدر بر قله‌های افتخار بدرخشد.

رئیس شورای اداری شهرستان بستک، وحدت را یکی از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: به پشتوانه این سرمایه عظیم است که ایران اسلامی در سراسر جهان از جایگاه و موقعیت ارزشمندی برخوردار است.

در این روز پروژه‌های ساختمان حوزه مقاومت بسیج خواهران با اعتبار 3 هزار و 50 میلیون ریال و زیربنای 617 مترمربع، مرغداری 20 هزار قطعه‌ای روستای مغدان با اعتبار 3 هزار و 500 میلیون ریال، راه کوهیج به فاریاب به طول 6.3 کیلومتر و با اعتبار 6 هزار و 615 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و مشارکت‌های مردمی، سالن خوابگاه شبانه‌روزی کوخرد با زیربنای 803 متر و با اعتبار 4 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، درمانگاه و آزمایشگاه دامپزشکی با اعتبار 600 میلیون ریال با زیربنای 150 مترمربع و پروژه توسعه شبکه‌های فشار متوسط و هوایی برق با اعتبار 3 هزار و 540 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

هم‌چنین در این روز خط انتقال گاز شهر بستک با اعتبار 5 میلیارد و 400 میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت گاز استان به طول 3 هزار و 159 مترمربع، ساختمان ناحیه مقاومت بسیج با زیربنای 1400 مترمربع و با اعتبار 3 هزار و 850 میلیون ریال، ساختمان سلف‌سرویس دانشگاه پیام‌نور بستک با زیربنای 800 مترمربع و با اعتبار 4 هزار میلیون ریال از محل مشارکت‌های مردمی و احداث پارک محله‌ای در شهر بستک به مساحت 5 هزار مترمربع با اعتبار 2 هزار و 150 میلیون ریال کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول