اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران خبر داد

انجام مطالعات پروژه انتقال آب از خلیج فارس به جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران به پروژه انتقال آب از خلیج فارس به شهرک‌های مسکونی جم اشاره کرد و گفت: قرار بر این است که مطالعات مقدماتی این پروژه توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس انجام شود.

انجام مطالعات پروژه انتقال آب از خلیج فارس به جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم سید محمد مهدی هاشمی جمعه‌ شب در نشست با ساکنان شهرک توحید در جم اظهار داشت: شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران با ارائه خدمات بهینه و مناسب برای فراهم کردن محیطی شاداب و بانشاط تلاش می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های جدید شرکت برای رفاه حال مردم افزود: هم‌اکنون یک تیم پژوهشی در حال انجام روش اجرائی پروژه جمعیت‌شناختی ساکنان شهرک توحید است و به دنبال این طرح ضرورت‌های شهرک توحید بر اساس یک نیازسنجی اولویت‌بندی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران خاطر نشان کرد: ساکنین شهرک توحید از اقصی نقاط کشور هستند و اولویت‌بندی علمی و پژوهشی نیازمندی‌های آنها همواره یکی از ضرورت‌ها بوده است.

هاشمی اضافه کرد: برای خدمات‌دهی بهتر به ساکنین باید بدانیم با چه قشری از افراد در این شهرک چه از نظر تحصیلات و چه رده سنی و قومیت و ملیت ارتباط داریم.

مدیرعامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران تصریح کرد: اکنون این عملیات پژوهشی در حال جریان است و از شش ماه پیش با همکاری عده‌ای از نخبگان دانشگاهی و با انجام یک پژوهش گسترده و جمعیت‌شناختی کار آغاز شده است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود مسئله کمبود آب و کاهش مخازن زیرزمینی آب در منطقه و همچنین نزولات جوی را به عنوان یک دغدغه مهم این شرکت مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: صرفه‌جویی همه‌جانبه در مصرف آب باید به عنوان یک وظیفه مهم دینی و اخلاقی در نظر گرفته شود و ساکنین حساسیت این مسئله را باید درک کنند.

هاشمی به پروژه انتقال آب از دریای خلیج فارس به شهرک‌های مسکونی جم اشاره و تصریح کرد: قرار بر این است که مطالعات مقدماتی توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس به عنوان متولی پروژه‌های عمومی و زیربنایی صورت پذیرد و سپس بقیه اقدامات انجام شود.

وی تاکید کرد: با روند کاهش منابع آب در منطقه امکان سهمیه‌بندی بیشتر آب برای ساکنین وجود دارد و خانواده‌ها باید آب موجود در مخازن منازل خود را بیشتر مدیریت کنند.

مدیرعامل شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران، کمبود شدید آب در تمام فصول سال در منطقه جم را یک امر بسیار کم‌سابقه دانست و ادامه داد: در حال حاضر بحران استحصال، تصفیه و توزیع آب به شکل جدی مورد دغدغه ماست.

هاشمی اجرای حجم وسیعی از پروژه‌های مختلف در سطح شهرک توحید را نشان‌دهنده نیازهای متنوع ساکنین دانست و گفت: تلاش می‌شود این پروژه‌ها با شتاب بیشتری به سرانجام برسند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به انتخابات حساس پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: بی‌شک در این انتخابات نیز همانند 22 بهمن ماه سال جاری حضور مردم حماسی خواهد بود.

هاشمی حضور مدبرانه و پرشور ساکنین شهرک‌های مسکونی گاز شهرستان جم در انتخابات آینده را بسیار ضروری خواند و یادآور شد: رأی دادن یک وظیفه دینی و شرعی هر انسان مسلمان است و باید همه به وظیفه خود عمل کنیم.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول