اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه اجتماعی و فرهنگی گلستان:

گلستان یکی از استان‎های پیشرو در طرح تحول فرهنگی است

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه اجتماعی و فرهنگی گلستان گفت: استان گلستان یکی از استان‎های پیشرو در طرح تحول فرهنگی و اجتماعی است.

گلستان یکی از استان‎های پیشرو در طرح تحول فرهنگی است

سید محمد حسینی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: به موازات طرح تحول اقتصادی، طرح تحول فرهنگی شکل گرفت که شامل هفت محور است و موضوعات اجرایی آن به استان‎ها ابلاغ گردید.

وی بیان داشت: این کارگروه با تشکیل 9 جلسه و 61 مصوبه از ابتدای سال ‎جاری توانسته اقداماتی مانند تصمیم‎گیری و برنامه‎ریزی در خصوص اجرای کنگره بزرگ ستاره صبح کند که این رزمایش بزرگ در گلستان با مدیریت استاندار، معاونان، فرمانداران، مدیران ستاد، مدیران کل که همه استان درگیر این برنامه جذاب فرهنگی شدند اکثر مدیران اجتماعی سراسر کشور را نیز تحت‎ تاثیر این اتفاق فرهنگی قرار داد.

مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان اذعان کرد: بسته فرهنگی نیز به استان ابلاغ شد که طبق قانون، اعتباری که به دستگاه‎ها اختصاص داده خواهد شد کمیته نظارت شکل می‌گیرد که از روند فعالیت دستگاه‎ها گزارش تهیه شود.

حسینی ابراز داشت: اجرای طرح اطلس اجتماعی که یک طرح ملی است در کارگروه مطرح شد که کارشناسان استانی نسبت به اهمیت این موضوع در وزارت کشور حاضر شدند همچنین از طریق ویدئو کنفرانس این آموزش‎ها به کارشناسان فرمانداری نیز داده شد.

وی متذکر شد: بررسی آیین‎نامه ترویج فرهنگ پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه‎ای در کارگروه مطرح شد تا بتوانیم به ترویج این ورزش ملی و بومی در استان کمک کنیم.

دبیر کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان گلستان افزود: با توجه به مشکلات و کمبود اعتباراتی که در حوزه ورزش وجود دارد تصویب تشکیل شورای راهبردی ورزش استان شکل گرفت و شرح وظایف آن نیز به عهده اداره ورزش و جوانان محول شد.

حسینی در پایان به دیگر فعالیت‎های کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان اشاره کرد و اظهار داشت: بررسی چگونگی تدوین سند کاهش فقر در استان، بررسی مسائل و مشکلات اداره کل زندان‎های استان و برگزاری نمایشگاه کتاب در کارگروه مطرح شدند تا با قوت و کیفیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته انجام گیرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول