اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 117

آرای مردم سبب حفظ و تقویت نظام می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: در نظام اسلامی مردم در انتخابات بر سرنوشت حکومت‎ حاکم‎اند و آرای مردم سبب حفظ و تقویت نظام می‎شود.

آرای مردم سبب حفظ و تقویت نظام می‎شود

علیرضا جمشیدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: پیامد مشارکت مردم در انتخابات سبب می‎شود تا پیوست مردم با نظام قوی‎تر و مردم از منافع نظام بهره‎مند و به زندگی آینده امیدوار شوند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات تصریح کرد: زمانی‌که مردم در عرصه، حضور پیدا می‎کنند رفتارشان مصونیت‎بخش در مقابل بیگانگان می‎شود و هیبت مردم را برای بیگانگان آشکار می‎کند همچنین پایه‎های نظام تقویت و اعتماد بین مردم قوی‎تر می‎شود.

رئیس ستاد انتخابات گلستان اضافه کرد: حضور مردم پای صندوق‎های رأی، قدرت معنوی ملت ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید و ملت از تعرض دشمنان در امان می‎مانند و سبب می‎شود ارزش و اعتبار ملی افزایش و آینده کشور تضمین شود و اینها استراتژی نظام اسلامی است و اگر بنا باشد مستکبران تماشاگر باشند و ما به این پیامدهای ارزشمند دست پیدا کنیم آن وقت استراتژی مستکبران شکست خواهد خورد.

جمشیدی یادآور شد: دشمنان این نظام سعی می‌کنند پایداری نظام ایجاد نشود و ارتباط معنوی و عشق معنوی بین امت و حاکمیت و در رأس آن ولی‎فقیه ایجاد نشود.

وی ادامه داد: امروز کشور ما به‎عنوان یک الگوی عملی برای جهان اسلام معرفی شده و همه معتقدند که جهان در حال گذر از یک پیچ تاریخی است و سر این پیچ تابلوهایی نصب شده که روی آن آرم نظام جمهوری اسلامی است و دستورالعمل تشکیل یک حکومت دینی نوشته شده است لذا اگر استراتژی نظام اسلامی موفق شود پیامدهای مثبتی به همراه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات گلستان اذعان کرد: به دنبال این پیامد مثبت نظام اسلامی، پیامدهای نظام استکباری که به دنبال حضور حداقلی و مخدوش کردن انتخابات بودند نمی‎تواند به اهداف‎شان دست پیدا کنند.

جمشیدی تصریح کرد: مردم و مسئولان باید احساس مسئولیت‎شان نسبت به ارزش‎های نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی همگانی باشد و مهم‌تر از آن نیز فریب دشمن را نخورند چه بسا که مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که رأی نیاوردند هواداران آنها باید حواس‎شان جمع باشد مبادا کلاه فتنه 1388 بر سرشان برود.

وی متذکر شد: باید دائما هوشیار باشیم که دشمن در صدد دشمنی است و معظم‎له نیز می‎فرمایند امروز شناختن دشمنی دشمن از دشمن‎شناسی بهتر است زیرا راه‌های دشمنی امروز مدرن و به‎روز شده است و مردم با بصیرت مثال‎زدنی‎شان همچون گذشته نباید بگذارند دشمن به اهداف شوم خود برسد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول