اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه سلمان فارسی کازرون صورت گرفت

برگزاری گردهمایی آرایش جریانات سیاسی در کازرون

خبرگزاری فارس: نخستین گردهمایی «آرایش جریانات سیاسی کشور» در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.

برگزاری گردهمایی آرایش جریانات سیاسی در کازرون

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون به نقل از روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، نخستین گردهمایی سیاسی بسیج دانشجویی این دانشگاه در نیم‌سال دوم با موضوع «آرایش جریانات سیاسی کشور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی» در سالن اجتماعات استاد علی دوانی برگزار شد.

این گردهمایی با حضور دانشجویان، اساتید، مسئولان دانشگاه و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کازرون، با توجه به اینکه چند روز دیگر بیشتر به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و اهمیت این دور از انتخابات و همچنین توصیه‌های اکید امام خامنه‌ای برای حضور یکپارچه و پررنگ در انتخابات، در همین راستا برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی محمد افشار مسئول بسیج دانشجویی ناحیه کازرون از ضرورت حضور در انتخابات و عرصه پیش آمده صحبت و بر حضور حداکثری بسیج دانشجویی تاکید کرد.

افشار بر ضرورت حمایت و تقویت حلقه‌های صالحین به عنوان محوری‌ترین برنامه بسیج و به ویژه بسیج دانشجویی تاکید کرد و تداوم و یک‌پارچگی این حلقه‌ها را در راستای رسیدن به اهداف آن خواستار شد.

در ادامه فرهاد خرمایی، رئیس این دانشگاه، به اهمیت این دوره از انتخابات اشاره و بر حضور و آگاهی تمام‌جانبه دانشجویان به عنوان عناصر فعال جامعه تأکید کرد.

در پایان این نشست از برگزیدگان مسابقات رشته‌های ورزشی بسیج دانشجویی این دانشگاه در حوزه‌های گوناگون از قبیل فوتسال، دارت، تنیس روی میز و تیراندازی در نیم‌سال گذشته تقدیر شد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول