اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

راه شهدا عزت نظام و مقابله با ظلم است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت باید ارزش‌ها و مسیر شهدا را حفظ کنیم زیرا مسیر شهدا عزت نظام و مقابله با ظلم است.

راه شهدا عزت نظام و مقابله با ظلم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ محمود صلاحی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ایثارگران مشاور استاندار که در دفتر کار استاندار برگزار شد اظهار کرد: باید در تمام امور مراقب باشیم تا ولایت تنها نماند زیرا کسی که از مسیر ولایت منحرف شود از مسیر شهدا دور می‌شود.

استاندار خراسان رضوی بابیان اینکه باید ارزش‌ها را حفظ کنیم و مسیر شهدا را ادامه دهیم افزود: سپس و در مرحله بعد به فرزندان شهدا اهمیت داده و در آخر نیز به تربت پاک این عزیزان برسیم.

وی ادامه داد: البته ما با همه امکاناتمان نمی‌توانیم برای کسانی که در جوار خداوند متعال روزی می‌خورند کاری انجام دهیم اما وظیفه همه ما این است که برای شهدا کار کنیم زیرا بازتاب آن به خودمان بر می‌گردد.

صلاحی با اشاره به اینکه اگر ما به زیارت مزار ائمه و شهدا می‌رویم در واقع برای ارتباط و واسطه قراردادن آنها میان خود و خدای متعال است، گفت: بنابراین هر کاری که لازم باشد را با افتخار و تا زمانی که مسئولیتی بر عهده داریم در این زمینه انجام می‌دهیم.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: ما باید برای حفظ ارزش‌های انقلاب، ولایت و کسانی که در این راه ایثارگری کردند قدم و قلم و فکرمان را جاری کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین فرزندان شهدا نیز برای ما اهمیت زیادی دارند زیرا خون پدرانشان در راه اسلام ریخته شده و اگر در دستگاه‌های دولتی مسئولیتی را به عهده می‌گیرند برای جمع‌آوری مال و اموال دنیوی نیست و این مسئولیت حق آنها است.

در ادامه این جلسه با تاکید بر انجام 12 مصوبه جلسات قبل، مصوباتی از جمله  تقدیر از مدیرانی که پیش از این در حوزه امور ایثارگری فعال بودند در جلسات بعدی انجام شود.

همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان موظف شد به نیابت از استاندار ماهیانه جلساتی را به عنوان مشاوره با نمایندگان امور ایثارگری برگزار و سپس نتیجه موضوعات را به اطلاع استاندار برساند.

در موضوع فرزندان شهدا نیز مقرر شد که برابر قانون برای استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران در دستگاه‌های دولتی اهمیت و فراگیری بیشتری داده و بر انجام ان تاکید شود. 

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول