اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی تهران تأکید کرد

الگو شدن ایران در دنیا بزرگترین خطر برای آمریکا

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حرکت و حضور ما در انتخابات برای کشورهای بیداری اسلامی یک الگو است و الگو شدن ما در بین کشورها بزرگ‌ترین خطر برای آمریکا محسوب می‌شود.

الگو شدن ایران در دنیا بزرگترین خطر برای آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی چمران صبح امروز در همایش تجلیل از شهدای علمی که به مناسبت روز مهندس در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: همان‌گونه که حرکت و حضور حداکثری ملت ایران برای کشورهای بیداری اسلامی یک الگو است، تخریب چهره‌ها و انتخابی ناسالم به قیام‌های اسلامی آنها ضربه می‌زند.

چمران انتخابات را به دوران انتخاب بصیرت یا بصیرت برای انتخاب تعبیر کرد و افزود: در حالی شاهد برپایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم که با انواع تحریم‌های دشمن و فشارهای آمریکا و اروپا رو به رو هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بصیرت مردم موضوع مهمی است و حضور مردم در صحنه توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

وی تصریح کرد: اکنون انقلاب اسلامی ایران الگوی بیداری اسلامی در کشورهای عربی نظیر تونس، مصر، یمن و عربستان است.

چمران با بیان اینکه بزرگترین مشکل دشمن الگو شدن ایران اسلامی است، افزود: آنها انرژی هسته‌ای و یا مسائل حقوق بشر را بهانه کرده‌اند تا مانع پیشرفت جمهوری اسلامی شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تجربه نشان می‌دهد تخریب‌های انتخاباتی استمرار پیدا خواهد کرد، افزود: همان‌گونه که در انتخابات ریاست جمهوری عده‌ای به تخریب کاندیداها پرداختند، بایستی تخریب چهره‌ها در این دوره از انتخابات استمرار پیدا نکند.

چمران با اشاره به سیر تحول انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: بعد از تظاهرات و قیام‌های مردم علیه رژیم ستم‌شاهی، انقلاب به پیروزی رسید و بعد از استقرار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند.

وی خاطرنشان کرد: ما ملتی هستیم که تاکنون در تمام صحنه‌ها بر روی پای خودمان ایستاده‌ایم و با اتکاء به مردم به ویژه جوانان توانستیم با تقدیم هزاران شهید و با وجود فشارهای گسترده نظامی و اقتصادی در هشت سال جنگ پیروز و سربلند شویم.

چمران ترور دانشمندان هسته‌ای را در راستای رعب و وحشت در دل دانشمندان هسته‌ای دانست و افزود: دشمنان توان مشاهده پیشرفت‌های علمی کشورمان را نداشتند و سعی کردند با ترور دانشمندان در دل دیگران هراس، رعب و وحشت ایجاد کنند.

چمران با بیان اینکه دشمنان ترورهای دیگری را نیز پیشی‌بینی کرده‌اند، اظهار کرد: امید است با روشن‌بینی نگذاریم آنها به اهداف خود برسند، اما دشمنان بدانند که دانشمندان هسته‌ای ما همانند رزمندگان از شهادت هراسی ندارند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول