اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک:

آمریکا همیشه در صدد وارد کردن ضربه به انقلاب است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: آمریکا همیشه خصوصاً در شرایط کنونی برای انقلاب اسلامی نقشه‌ها کشیده است و باید در این زمینه هوشیار بود.

آمریکا همیشه در صدد وارد کردن ضربه به انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت‌الاسلام سعید علیپور پیش از ظهر امروز در جمع طلاب این شهرستان، طلاب و روحانیون را پیشگامان نهضت امام امت دانست و اظهار داشت: بهترین شاهد مثال این ادعا، تعداد کثیر شهدای حوزه علمیه در دوران مبارزات انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه گفت: دهه فجر طلایی‌ترین لحظات انقلاب و یادآور حماسه بی‌نظیر مردم انقلابی و شهیدپرور ایران است و ما با توجه به شرایط سخت کنونی که دشمنان اسلام اعم از کشورهای اروپایی و آمریکای جهان‌خوار که در صدد ضربه زدن به انقلاب و امت اسلامی هستند در این روز اقتدار خود را به جهان ثابت کردیم.

علیپور تأکید کرد: دشمن برای روز 22 بهمن خواب‌های بدی دیده بود ولی مردم با حضور خود در صحنه‌های انقلاب اندیشه پلید دشمن را از بین بردند.

وی از مهم‌ترین برنامه‌های در حال اجرا توسط سازمان تبلیغات اسلامی را توزیع مبلغ یک میلیارد ریال برای ساماندهی برنامه‌های فرهنگی مساجد، برگزاری 20 گفتمان دینی و دانشجویی، 20 دوره تفسیر قرآن کریم، مسابقات حفظ قرآن در بین مؤسسات قرآنی، 15 محفل انس با قرآن کریم در مساجد، دیدار با پیشکسوتان قرآنی، همایش تجلیل از فعالان قرآنی، همایش تجلیل از مبلّغان برتر، مسابقه وبلاگ‌نویسی، مسابقه فرهنگی در سطح شهرستان با هدایای نفیس، اعزام 30 مبلّغ به روستاهای محروم، 40 جشن در مساجد، تجدید عهد با آرمان‌های امام امت و شهدا توسط کانون‌های فرهنگی تبلیغی با دو تجمع عظیم در جوار شهدای گمنام و قرائت زیارت عاشورا و اهدای کتاب به کتابخانه‌های شبستانی عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول