اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح:

نماینده‌ باید تحقق انقلاب جهانی را دنبال کند

خبرگزاری فارس: معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح از مردم خواست نماینده‌ای را انتخاب کنند که تحقق انقلاب جهانی را دنبال کند.

نماینده‌ باید تحقق انقلاب جهانی را دنبال کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، سردار علی شادمانی عصر امروز در یادواره سردار سرلشکر شهیدقهاری سعید شهرستان اسدآباد با بیان اینکه انتخاب ناآگاهانه موجب ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی می‌شود، اظهار کرد: امروز باید مردم آگاهانه و از روی بصیرت و عقلانیت در پای صندوق‌های رأی حاضر و افراد اصلح را انتخاب کنند چرا که مواردی چون سیاسی‌‌بازی، باندبازی، قدرت، سفره پهن کردن، شام دادن و تبلیغات پر هزینه به معنای از جنس انقلاب بودن نیست.

وی خطاب به کاندیداهای مجلس نهم در اسدآباد گفت: متأسفانه این روزها در آستانه انتخابات مجلس نهم کاندیداها هزینه‌های هنگفتی را صرف شام دادن، نصب پوستر تبلیغاتی و... می‌کنند که باید بدانند ملاک انتخاب مردم تنها بر مبنای هوشیاری و بصیرت است. معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح از مردم خواست نماینده ای را انتخاب کنند که تحقق انقلاب جهانی را دنبال می‌کند  چرا که دادن یک رأی مسئولیتی خطیر و حساس است که باید پاسخگوی خداوند، امام و شهیدان باشیم.

شادمانی در ادامه با بیان اینکه در مکتب توحیدی ما امری اخلاص است که مصداق جهاد فی سبیل الله باشد، تصریح کرد: شهید قهاری به معنای واقعی مؤمن و پرهیزگار بود و به حقانیت مردم، نظام و بر باطل بودن دشمن مؤمن بود.

وی با اشاره اینکه انقلاب اسلامی ما سرآغاز انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است، گفت: ایمان رهبر فرزانه انقلاب و مردم از جنس اسلام و نشان از ظهور بصیرت، استقلال، آزادی و رسالت است که باید زمینه‌ساز پیدایش و تحقق انقلاب حضرت مهدی(عج) شویم.

معاون عملیات کل نیروهای مسلح در پایان یادآور شد: آنچه امروز ملت ایران را نجات داده و پایداری انقلاب را به دنبال دارد قدرت سیاسی و اقتصادی نیست بلکه تحول فرهنگی جامعه اسلامی است که دشمن نیز با هزینه کردن میلیاردی این موضوع را تصدیق می‌کند.                                      

 انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول