اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی وزارت کشور عنوان کرد:

میانگین حد نصاب شرکت در انتخابات ایران بالاتر از جهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: در قیاسی مستند، میانگین حد نصاب شرکت در انتخابات 33 سال گذشته ایران از سوی مردم این مرز و بوم بیش از سایر نقاط جهان است.

میانگین حد نصاب شرکت در انتخابات ایران بالاتر از جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدعلی پورموسی عصر امروز در همایش "حضور حداکثری در انتخابات نهم" که با حضور مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، فرماندار شهرستان دماوند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و به همت جهاد کشاورزی دماوند برگزار شد، اظهار کرد: این انتخابات از چند لحاظ حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: اهمیت نخست، تلاش دشمنان انقلاب اسلامی ایران برای خاموش ساختن چراغ روشنگر این حرکت بزرگ و الهی است.

پورموسی ضمن خواندن بیت شعری استکبار جهانی را برای دستیابی به اهداف شوم خود ناکام خواند و افزود: اما دشمنان آگاه نیستند که "چراغی را که ایزد برافروزد/هر آن‏کس پوف کند ریشه‏اش بسوزد".

مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به آیاتی از کلام‏الله مجید خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می‏فرماید "ما در ازل با شما عهد کردیم که از شیطان پیروی نکنید؛ که او دشمن آشکار شماست".

وی ادامه داد: از این رو و بر اساس این آیه شریفه از کلام‏الله مجید باید از هر سخن، راه و نکته شیطانی پرهیز کرد چرا که شیطان دشمن آشکار بشر است.

پورموسی اضافه کرد: خداوند تبارک و تعالی در بخشی دیگر از قرآن کریم خطاب به بندگان خود فرموده است "به ریسمان الهی چنگ بزنید و حول محور وحدت به یکدیگر بپیوندید".

مدیرکل سیاسی وزارت کشور افزود: با توجه به این آیات الهی باید همه آحاد میهن اسلامی تمام توان خود را با یکدیگر در مسیر حق و عدالت درآمیزند.

وی، ولایت فقیه را نیروی متعالی محورآفرین خواند و گفت: امروزه همگان به این باور اساسی رسیده‏اند که همه تلاش، کوشش، نگاه، عمر، زندگی، جنگ و جهاد ما حول محور وحدت‏آفرینی همچون ولی فقیه زمان یعنی حضرت آیت‏الله‏العظمی خامنه‏ای گرد هم آمده‏اند.

پورموسی ادامه داد: از این رو همه توان، اقتدار و انسجام جامعه اسلامی در پس مقام معظم رهبری به سوی تکمیل پیروزی‏های انقلاب اسلامی گام بر می‏دارند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور با تاکید بر لزوم تبیین امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: بر اساس تعالیم قرآنی در میان جامعه اسلامی افراد، اشخاص و گروه‏های مرشدی حضور دارند که این طیف همواره راه حق و حقیقت را بر سایر مسلمین روشن می‏سازند.

وی ادامه داد: وجود چنین حرکت‏هایی در بحث انتخابات، مصداق بارزی از امر به معروف و نهی از منکر در این پهنه عبادی و سیاسی است.

پورموسی با جمع‏بندی این مباحث اظهار کرد: در بیانی ساده‏تر اگر همه آحاد جامعه اسلامی با علم از موضع شیطان و آگاهی از مصادیق الهی، تمسک به قدرت لایزال خداوند، ائمه معصومین (ع) و ولایت فقیه راه حق و حقیقت را طی کنند، آن گاه دشمن قادر به وارد آوردن خدشه به بدنه این حرکت مقدس نخواهد بود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول