اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی خبر داد

عرضه کالا با 15 درصد زیر قیمت بازار

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی گفت: اقلام مورد نیاز مردم با 15 درصد زیر قیمت بازار در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا برای شهروندان عرضه می‌شود.

عرضه کالا با 15 درصد زیر قیمت بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جعفرصادق اسکندری عصر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار داشت: از 10 اسفند ماه سال جاری 18 نمایشگاه با بیش از 970 غرفه در سطح استان اقدام به توزیع کالاهای پرمصرف مردم می‌کنند.

وی افزود: 680 واحد صنفی در سراسر استان نیز با عنوان فروش فوق‌العاده با سازمان بازرگانی همکاری می‌کنند.

به گفته این مسئول 250 مکان در سطح استان نیز برای عرضه مستقیم اقلامی همچون برنج، روغن و شکر در نظر گرفته شده است که این اقلام را به قیمت تعاونی در اختیار شهروندان قرار می‌دهند.

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی با بیان اینکه در راستای کنترل قیمت و بازار انواع طرح‌های نظارتی اجرا شده و جوی توام با آرامش ایجاد شده است، اظهار داشت: بازرسان امروزه از توان علمی و عملی بالایی در سطح استان برخوردارند و می‌توانند در مقابل تمام جریانات اقتصادی در حوزه کالایی ثمربخش باشند.

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی از انجام 500 هزار بازرسی از زمان اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در استان خبر داد.

اسکندری افزود: طی مدت مذکور 26 هزار پرونده تخلف به ارزش 320 میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی گفت: گرانفروشی، ک‌ فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و غیره از جمله عنوان‌های مهم تخلفاتی این واحدها به شمار می‌رود.

وی تعداد بازرسی‌های صورت گرفته در سال جاری را 392 هزار مورد عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا 16 هزار و 700 پرونده با 18 هزار عنوان تخلف تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله 110 میلیارد ریال است.

اسکندری از عدم محدودیت عرضه مرغ در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر یک‌هزار تن ذخیره مرغ در استان وجود دارد که با توجه به نوساناتی که در بازار مرغ پیش آمده بود با تدابیر صورت گرفته اکنون هیچگونه محدودیتی در عرضه مرغ وجود ندارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول