اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون بدمینتون خبر داد

فعالیت 22 هزار ورزشکار در رشته بدمینتون

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون بدمینتون با اشاره به فعالیت 22 هزار ورزشکار در رشته بدمینتون گفت: 13 هزار ورزشکار زن و 9 هزار ورزشکار را نیز آقایان تشکیل می‌دهند.

فعالیت 22 هزار ورزشکار در رشته بدمینتون

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا پوریا ظهر امروز در جمع خبرنگاران مشکل قابل توجه ورزش بدمینتون را فنی اعلام و اظهار کرد: فدراسیون در صدد رفع این مشکل است.

وی اعزام مربیان به کمپ‌های جهانی بدمینتون را یکی از راه‌حل‌های جبران نقص‌های فنی موجود ورزش بدمینتون ایران عنوان کرد و گفت: دعوت مربیان به ایران دیگر راه‌حل جبران نقص فنی این رشته ورزشی است.

رئیس فدراسیون بدمینتون در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت مالی فدراسیون بدمینتون تصریح کرد: مشکل مالی خاصی وجود نداشته و اگر هم بوده توسط وزارت ورزش جبران شده است.

وی با اشاره به برگزاری مطلوب مسابقات بین‌المللی دهه فجر سال جاری اضافه کرد: این مسابقات با حضور 26 کشور صاحب نام در این رشته برگزار شد.

پوریا با ابراز رضایت از عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات بین‌المللی دهه فجر تصریح کرد: قهرمانان به نامی از سایر کشورها در این مسابقات شرکت کرده بودند.

وی با اشاره به تلاش ورزشکاران رشته بدمینتون برای کسب سهمیه المپیک گفت: هر ورزشکاری که بتواند این سهمیه را کسب کند جایزه دریافت می‌کند.

رئیس فدراسیون بدمینتون مبلغ در نظر گرفته شده برای کسب سهمیه المپیک را در رشته بدمینتون 20 میلیون تومان اعلام کرد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره سطح بدمینتون بانوان کشور تاکید کرد: در مقاطعی سطح بدمینتون بانوان کشور بالاتر از آقایان است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول