اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار رفت رده بندی لیگ دسته اول بانوان

تربیت بدنی قم از سد تیم بدمینتون تهران گذشت

خبرگزاری فارس: تیم بدمینتون تربیت بدنی قم در دیدار رفت رده بندی لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور از سد تهران گذشت.

تربیت بدنی قم از سد تیم بدمینتون تهران گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که امسال تنها شش تیم در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور حضور داشتند، تیم‌های حاضر در لیگ دیدارهای خود در مرحله مقدماتی را در دو گروه سه تیمی برگزار کردند.

این در حالی است که امسال بانوان بدمینتون باز استان قم در تلاش برای صعود به لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور در گروه نخست رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور برای صعود به لیگ برتر با رقبای مطرحی هم‌گروه بودند.

در واقع مسابقات امسال بدمینتون بانوان لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در دو گروه مقدماتی برگزار شد و رقابت تیم‌های گروهی که در آن تیم بدمینتون بانوان قم حضور دارد، در مرحله نخست در سالن اختصاصی بدمینتون مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران به انجام رسید و دور برگشت آن در تالار بدمینتون فرهمند موحد قم به انجام رسید.

برای برگزاری مرحله دوم پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت بدمینتون استان قم روز پنجشنبه هفتم دی ماه به عنوان ورود تیم‌های در نظر گرفته شده بود و تیم‌های شرکت کننده در دی ماه رقابت خود در تالار فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم با یکدیگر برگزار کردند.

در گروه نخست از مسابقات این فصل لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور، علاوه بر تیم بانوان هیئت بدمینتون استان قم، تیم‌های بدمینتون شیروی یک تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز حضور داشتند که تیم بانوان تربیت بدنی قم نتوانست از این گروه به نیمه نهایی صعود کند.

از گروه دوم نیز تیم بدمینتون بانوان تهران در کسب جواز صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های امسال لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور ناکام بود تا بدین ترتیب تیم‌های بانوان تربیت بدنی قم و تهران برگزار کننده بازی رده بندی برای تعیین تنها تیم سقوط کننده به لیگ دسته پائین‌تر باشند.

این دو تیم باید در دو مسابقه رفت و برگشت به مصاف یکدیگر بروند که در نهایت تیم برتر مشخص شود و بر همین اساس مسابقه رفت آنها در تالار بدمینتون فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد.

در این دیدار که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود، بانوان بدمینتون باز تیم تربیت بدنی قم در بازی کاملا برتر و نمایشی بسیار موفق توانستند میهمان خود را با نتیجه سنگین چهار بر یک شکست داده و خود را برای بازی برگشت آماده کنند.

تیم بدمینتون بانوان هیئت قم در این دیدار با ترکیب سمیرا حقیقی، فائزه نعمتی، ساناز پیرمرادی، شادی رحمتی، سارا حسینی، ملیکا محمودی‌راد و سودابه تقی‌زاده به میدان رفت و آزاد ترکمنی به عنوان مربی و معصومه پیر مرادی به عنوان سرپرست در کنار این تیم حضور داشتند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول