اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موکول شدن انتخاب رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان به زمانی دیگر

مرتضی ولی‌دروی نتوانست رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان شود

خبرگزاری فارس: مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان زنجان برای انتخاب رئیس این هیئت برگزار شد، ولی تنها کاندیدای حاضر در صحنه نتوانست آرای لازم را برای ریاست این هیئت کسب کند.

مرتضی ولی‌دروی نتوانست رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رئیس فدراسیون بدمینتون ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان زنجان با اشاره به عدم انتخاب رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان در مجمع اظهار کرد: ای کاش مجمع به اجماع می‌رسید و یک نفر را به ریاست این هیئت انتخاب می‌کرد.

محمد رضا پوریا با تاکید بر این نکته که رای مجمع برای همه قابل احترام است، ابراز امیدواری کرد، بدمینتون زنجان به روزهای اوج خود بازگردد.

در این نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به جایگاه خوب ورزش بدمینتون در استان زنجان گفت: ورزش بدمینتون یکی از ورزش‌های سرآمد در زنجان محسوب می‌شود.

ایرج رحمانی با اشاره به اینکه 414 هیئت ورزشی در استان زنجان فعالیت می‌کنند، افزود: ورزشکاران استان در 48 رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ورزش در ایران به صورت دولتی اداره می‌شود، تصریح کرد: اگر دولت از ورزش حمایت نکند خیلی از ورزش‌ها تعطیل می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان امانتداری را یکی از کارهای بسیار سنگین اعلام کرد و افزود: امروزه مدیریت ورزش در دست مدیران امانتی است که باید مراقب این امانت باشند.

در ادامه جلسه سرپرست هیئت بدمینتون استان زنجان گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته ارائه داد که استعدادیابی از مدارس استان زنجان، صعود تیم بدمینتون بانوان استان زنجان به لیگ برتر، اعزام سروش اسکندری به مسابقات بین‌المللی از جمله این فعالیت‌ها بود.

شایان ذکر است، مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان زنجان با حضور ریاست فدراسیون بدمینتون و اعضای مجمع که متشکل از 19 نفر بودند تشکیل شد و 14 نفر از مجموع 19 نفر به مرتضی ولی‌دروی رای سفید دادند، که در نتیجه رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان انتخاب نشد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول