اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بدمینتون گیلان خبر داد

صعود 22 پله‌ای بدمینتون‌باز گیلان در رنکینگ جهانی

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بدمینتون گیلان گفت: در آخرین رنکینگ اعلام شده از طرف فدراسیون جهانی بدمینتون، محمدرضا خردمندی بدمینتون‌باز گیلانی 22 پله صعود کرد.

صعود 22 پله‌ای بدمینتون‌باز گیلان در رنکینگ جهانی

گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید حسین موسوی‌الغروی عصر امروز در جمع اعضای هیئت بدمینتون استان با اشاره به کسب افتخار بدمینتون‌باز گیلانی، اظهار داشت: طبق تازه‌ترین رده‌بندی اعلام شده از طرف فدراسیون بین‌المللی بدمینتون، محمدرضا خردمندی بدمینتون‌باز گیلانی و ملی‌پوش کشورمان با 22 پله صعود در مکان 125 بدمینتون‌بازان برتر جهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خردمندی پیش ‌از این در جایگاه 147 رنکینگ جهانی قرار داشت، افزود: اخیرا این ورزشکار در رقابت‌های بین‌المللی اوگاندا شرکت کرد و مقام برنز را کسب کرد.

این مسئول افزود: خردمندی در این رقابت‌ها در مرحله نیمه‌نهایی مقابل ویسنو هاریو پوترو از کشور ایتالیا قرار گرفت و گیم نخست را با نتیجه 21 بر 15 واگذار کرد.

 به گفته وی، خردمندی در گیم دوم به دلیل آسیب‌دیدگی از ادامه بازی انصراف داد و مدال برنز مشترک را به همراه پدرو مارتینز از کشور پرتغال به دست آورد.

موسوی‌الغروی ادامه داد: پوترو از کشور ایتالیا در دیدار نهایی مقابل کارانا راتین از سریلانکا شکست خورد و دوم شد.

وی گفت: امتیاز این رقابت‌ها که دارای جایزه 5 هزار دلاری بود در ارتقای رنکینگ بین‌المللی بدمینتون‌بازان و در نهایت کسب سهمیه المپیک موثر بود.

سرپرست هیئت بدمینتون گیلان با اشاره به دیدارهای گذشته خردمندی در این مسابقات، خاطرنشان کرد: در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های بین‌المللی اوگاندا خردمندی با کاوه مهرابی دیگر بدمینتون باز کشورمان دیدار کرد و در پایان این دیدار پس از یک ساعت و چهار دقیقه دو بر یک مهرابی را شکست داد و توانست به جمع چهار بدمینتون‌باز برتر رقابت‌ها راه یابد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول