اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر - 21

موسوی‌: هر رای به نظام، دشمنان را خوار و زبون می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: هر رای به نظام، برگ برنده‌ای است که می‌تواند دشمنان اسلام را خوار و زبون کند.

موسوی‌: هر رای به نظام، دشمنان را خوار و زبون می‌کند

حجت‌الاسلام اصغر موسوی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، گفت: نظام جمهوری اسلامی با انتخاب مردم آغاز به کار کرده که در این راه شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده است.

وی با بیان اینکه مردم با جان و دل انقلاب را قبول کرده و در راستای تحقق آرمان‌های آن تلاش می‌کنند، افزود: پس از توجهات خداوند متعال هدایت‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری موجب پیروزی و ادامه راه انقلاب شده است.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه پس از گذشته 33 سال از انقلاب اسلامی مردم همچنان پایبند ارزش‌های نظام هستند، یادآور شد: مردم همواره در صحنه‌های مختلف نظام حضور گسترده داشته و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم هرگز از نظام خود دلسرد نمی‌شوند، یادآور شد: مردم هزینه‌های زیادی را برای انقلاب داده‌اند که از این دستاوردها به خوبی دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه مردم همواره  برای حفظ دستاوردهای نظام تلاش کرده‌اند، خاطرنشان کرد: طی 33 سال گذشته با وجود همه ترفندهای دشمنان در قالب‌های مختلف مردم هرگز از آرمان‌های خود عقب نشینی نکرده و برنامه‌های نظام را دنبال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در همه عرصه‌ها نمود دارد، بیان داشت: هرچه این حضور پررنگ باشد، نا امیدی دشمنان بیشتر می‌شود.

امام جمعه موقت زنجان گفت: مردم همچون دوره‌های گذشته پای صندوق‌های رای آماده بوده و علاوه بر حضور کمی انتخاب کیفی نیز خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مردم هیچ‌ گاه از نظام روی گردانی نکرده‌اند، بیان داشت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در سایه حضور گسترده مردم در صحنه مبارزه به دست آمده و هزینه‌های زیادی برای آن خرج شده است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه مردم روز شماری برای حضور در انتخابات را آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: برای حضور در انتخابات همه مردم حاضر هستند تا با حضور حداکثری خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه هر رای به نظام برگ برنده‌ای است که می‌تواند دشمنان اسلام را خوار و زبون کند، خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولان است که زمینه‌ها و بسترهای لازم را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

امام جمعه موقت زنجان بر ضرورت انتخاب اصلح در جامعه تاکید کرد و افزود: علاوه بر حضور گسترده در انتخابات باید فرد اصلح که معتقد به آرمان‌های انقلاب باشد، انتخاب کرد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول