اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

پیش‌بینی 141 شعبه اخذ رأی در نهاوند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: 141 شعبه اخذ رأی در نهاوند ویژه نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 141 شعبه اخذ رأی در نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در گردهمایی رؤسای اتحادیه‌های صنفی و مجمع امور صنفی نهاوند اظهار کرد: همه شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی در نهاوند مهیا شده است.

وی با اشاره به خدمات مطلوب و اثرگذار اصناف و مجمع امور صنفی به ویژه اتحادیه‌های این شهرستان ادامه داد: اصناف همیشه در طول دوران انقلاب مناسبت‌ترین پشتوانه اقتصادی و فرهنگی کشور بوده و خواهند بود زیرا وجود مجامع صنفی فعال به نوعی باعث نشاط و شادابی در جامعه می‌شوند.

فرماندار نهاوند به نقش اثرگذار اصناف در بین افراد جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: اصناف و مجمع امور صنفی با توجه به گستردگی حوزه فعالیت‌شان باید از ظرفیت و پتانسیل قوی و اثربخش خود برای حضور حماسی مردم در انتخابات استفاده کنند و به نوعی بازوی توانمند مسئولان اجرایی، نظارت و... در برگزاری انتخاباتی پرشور، حماسی و سالم باشند زیرا مردم اصناف و اتحادیه‌ها را از خود می‌دانند.

وی تأکید کرد: مسئولان اتحادیه‌ها باید از این اعتماد مردمی که بزرگترین سرمایه معنوی آنها در راستای خدمت به نظام اسلامی است بهره ببرند.

زارعی‌کوشا به بی‌طرفی مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان در ارتباط با کاندیداها اشاره کرد و ابراز داشت: هیچ فرد و یا گروهی چه مسئولیت داشته باشند و یا فرد عادی و شهروند عادی باشند نباید عاقبت و قیامت و ایمان خویش را برای دنیای افراد یا اشخاصی ضایع نماند زیرا همه ما در مقابل هر آنچه که انجام می‌دهیم مسئول و پاسخگو هستیم.

وی به وظیفه خطیر اصناف به ویژه در ایام پایانی سال اشاره کرد و افزود: اصناف، اتحادیه‌ها، کسبه و تولیدکنندگان باید شرایط را به گونه‌ای رقم بزنند که در فروش اجناس خود اولاً رضای خدا را مدنظر داشته باشند تا در عرضه کالاها به گونه‌ای عمل کنند تا مردم طعم تحریم‌های خصمانه دشمن را هرگز نچشند.

فرماندار نهاوند گفت: مجمع امور صنفی نیز در این ایام باید با نظارت و بازرسی‌های مستمر شرایط را به گونه‌‌ای مهیا کند تا مردم بتوانند از خدماتی که دولت و دیگران در زمینه ارائه کالاهای مورد نیاز مردم تدارک دیده‌اند به بهترین شیوه برخوردار شوند و به نوعی نشاط اجتماعی و فردی را در سطح جامعه به ویژه شهرستان نهاوند نهادینه کنند.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول