اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

طرح کتابت قرآن در کانون طلوع اندیشه سمیرم برگزار شد

خبرگزاری فارس: با هدف انس هر چه بیشتر با کلام الله مجید و ارتقای معنوی، طرح کتابت قرآن توسط دانش‌آموزان سمیرمی برگزار شد.

طرح کتابت قرآن در کانون طلوع اندیشه سمیرم برگزار شد

مریم سحرخیز در حاشیه برگزاری طرح کتابت قرآن در کانون طلوع اندیشه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سمیرم، اظهار داشت: کتابت قرآن، انس بیشتر با این کتاب آسمانی و آشنایی دانش‌آموزان با متن، معانی و معارف را در پی دارد.

وی افزود: فردی که با قرآن در تماس است و قرآن می‌نویسد و کلمات نورانی آن را از ذهن می‌گذراند و با قلم بر کاغذ ثبت می‌کند، به طور قطع با معانی و معارف این کلمات ارتباط برقرار کرده و نتیجه آن، نورانیت دل آنان است.

مدیر کانون طلوع اندیشه و دبیر این طرح تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ کتابت قرآن کریم در جامعه و به ویژه در میان نوجوانان و جوانان نخستین موضوعی که به نظر می‌رسد حمایت جدی و تشویق کاتبان و خوشنویسان نوجوان و جوان قرآن است.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و مسابقات برای کاتبان جوان، ارائه سفارش برای کتابت قرآن، چاپ و انتشار آثار آنان، به طور قطع گام‌هایی است که می‌تواند در تشویق کاتبان جوان تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، برای نخستین بار در محل کانون طلوع اندیشه طرح کتابت قرآن توسط دانش‌آموزان دختر مدارس شهرستان با هدف انس هرچه بیشتر با کلام الله مجید و ارتقای معنویت در بین دانش‌آموزان و کسب آثار معنوی این طرح برپا شد. 

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول