اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

همدان رتبه نهم کشوری نهضت ملی حفظ قرآن را کسب کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: استان همدان رتبه نهم را در کشور در زمینه نهضت ملی حفظ قرآن دارد.

همدان رتبه نهم کشوری نهضت ملی حفظ قرآن را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار داشت: در طرح نهضت ملی حفظ قرآن در ناحیه 1، 16 هزار و 76 نفر و در ناحیه 2، 16 هزار و 800 نفر و در قهاوند 950 نفر در شهرستان همدان ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: همدان در ارتباط با نهضت ملی حفظ قرآن در بین مناطق 19‌گانه بین استانی در ردیف هفتم و در بین استان‌های کشور رتبه نهم را کسب کرده است.

فرماندار شهرستان همدان افزود: به فرهنگیان و دانش‌آموزانی که 30 جزء قرآن را حفظ کنند یک هدیه 3 میلیون تومانی و سفر معنوی حج تعلق می‌گیرد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه در آستانه هفته درختکاری قرار گرفته‌ایم و فضای مدارس ما سرسبز نیست، ابراز کرد: این بر روحیه شادابی دانش‌آموزان تأثیر بسزایی می‌گذارد و مدیران مدارس باید با کاشتن هر درخت در مدارس آن مدرسه را به نام یک شهید نامگذاری کنند و فضای مدارس را سرسبز کنند.

قهرمانی‌مطلق افزود: برای استقرار مسافران نوروزی مدارس از درجه 1 تا درجه 3 تعریف شده که 43 مدرسه با 400 کلاس تجهیز شده درجه 1 و 18 مدرسه با 170 کلاس درجه 2 با امکانات مشترک و 70 مدرسه با 600 کلاس درجه 3 تعریف شده است که آماده برای اسکان مسافران نوروزی است که بازدید مراکز بهداشتی از این مدارس ضروری است.

وی در ادامه در زمینه خطرات چهارشنبه سوری برای دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: بحث محله محوری که سال گذشته نیز عملکرد خوبی داشت امسال نیز باید توسط ناجا پیگیری شود.

قهرمانی‌مطلق تصریح کرد: مدیران مدارس با پخش کلیپ و برگزاری نمایشگاه کوچک در مدارس و قرار دادن عکس و بروشور در بین دانش‌آموزان، آنها را از خطرات چهارشنبه ‌سوری مطلع کنند.

وی در زمینه انتخابات مجلس نیز اذعان کرد: از فردا تبلیغات 30 کاندیدا در شهر همدان آغاز می‌شود و تا 8 صبح روز پنج‌شنبه 11 اسفند ادامه خواهد داشت.

فرماندار همدان اظهار داشت: 277 شعبه اخذ رأی در همدان در نظر گرفتیم که 6 هزار نفر از بازرسان و مجریان و نیروی انتظامی و... ما را در امر برگزاری انتخابات یاری می‌کنند.

وی ضمن تذکر جدی به ادارات اعلام کرد: استفاده از وسایل و امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها ممنوع است که امیدواریم همه در چارچوب قانون حرکت کنند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول