اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نور:

واحدهای خدماتی به سوخت دوم مجهز شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نور گفت: مراکز صنعتی و خدماتی نسبت به دوگانه سوز کردن واحدها اقدام جدی داشته باشند.

واحدهای خدماتی به سوخت دوم مجهز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد محمدی صبح امروز در جلسه ستاد سوخت شهرستان نور با اشاره به قطع گاز در بخشی از گیلان و شهرهای مازندران نسبت به بروز بحران در مواقع قطعی گاز هشدار داد و افزود: ضروری است برای این مواقع تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی گفت: احتمال ایجاد اشکال در خطوط انشعاب گاز همواره وجود دارد که ممکن است به دلیل تغییرات در ورود گاز و یا ترکیدگی لوله اتفاق بیفتد بنابراین تهیه سوخت برای اماکن عمومی، مراکز صنعتی به ویژه نانوایی‌ها ضروری است.

معاون فرماندار نور تصریح کرد: برای رفع مشکل و تامین نیازمندی‌های عمومی به ویژه نان باید پیش‌بینی‌های لازم صورت گیرد تا در زمان بروز مشکل مردم با مشکلی مواجه نشوند.

محمدی همچنین به قطع گاز جایگاه‌های سی.ان.جی اشاره کرد و گفت: تامین سوخت مورد نیاز برای خودروهای عمومی در جایگاه‌های عرضه سوخت ضروری است و شرکت پخش باید در این مورد هماهنگی لازم را داشته باشد.

رئیس شرکت گاز شهرستان نور نیز در این جلسه تاکید کرد: از سال 86 حادثه افت فشار پس از اقدام ترکمنستان، هشدار جدی برای کشور بود که اقدامات پیشگیرانه انجام شد، این در واقع درس بزرگی برای مجموعه سوخت بود.

محمدصادق رضوی‌زاده تصریح کرد: صنایع، مرغداری‌ها،دامداری‌ها، نانوایی‌ها باید واحدهای خود را مجهز به سوخت دوم کنند تا در زمان بروز حادثه امکان رفع مشکل وجود داشته باشد و مردم هم دچار مشکل نشوند.

وی از اخطار کتبی مجدد حدود یک‌ماه قبل به تمام صنایع خبر داد و افزود: با توجه به سرمای شدید هوا پیرو تاکیدات سال 86 به این واحدها اعلام شد تا نسبت به تامین سوخت دوم خود اقدام کنند.

رئیس شرکت گاز شهرستان نور ابراز داشت: در سرمای اخیر به ویژه در روز 23 بهمن فشار گاز به پایین‌ترین حد رسیده بود که منجر به قطعی برخی نقاط شد اما با کمکی که شده بود مشکل رفع و صدمه‌ای جدی به شهرستان وارد نشد.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول