اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت اجرایی انتخابات بهبهان:

مجریان انتخابات امانتداران آرای مردم هستند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت اجرایی انتخابات در بهبهان گفت: اعضای اجرایی و مجریان انتخابات امانتداران آرای مردم هستند.

مجریان انتخابات امانتداران آرای مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‎الاسلام محسن بخردی پیش از ظهر امروز در نخستین کارگاه آموزشی توجیهی اعضای هیئت اجرایی شعب اخذ رای بهبهان که در دبیرستان شاهد باقرالعلوم(ع) این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: این انتخابات با توجه به حساسیت و توطئه‎های دشمنان اسلام بسیار مهم بوده و حضور و مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات، موجب استمرار حرکت نظام اسلامی خواهد شد.

وی افزود: به همین جهت و با توجه به اهمیت موضوع، شرکت واجدین شرایط در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک وظیفه ملی و شرعی است.

عضو هیئت اجرایی انتخابات در بهبهان تصریح کرد: اعضای اجرایی و مجریان انتخابات نیز امانتداران آرای مردم بوده و واجب است تمام توان خود را در برگزاری سالم انتخابات و صیانت از آرای مردم به کار گیرند.

بخردی به وظیفه کاندیداها در تبلیغات خود نیز اشاره کرد و گفت: کاندیداها نیز باید بدانند که در پایان این رقابت سیاسی، تنها یک نفر برگزیده خواهد شد و در واقع همه دوست یکدیگر هستند لذا باید در دوره تبلیغات، تنها به معرفی خود و برنامه‎های مدنظرشان پرداخته و از تخریب دیگر نامزدها به طور جد خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باید برنامه‎ها و شعارهایی را مطرح کنند که در صورت راهیابی به صحن بهارستان نهم، بتوانند به آنها جامه عمل بپوشانند.

در ادامه این کارگاه آموزشی توسط دیگر اعضای هیئت اجرایی، مراحل اجرایی انتخابات از لحظه شروع رای‎گیری تا پایان شمارش آرا تشریح شده و در پایان نیز جهت ارزیابی آموزه‎ها، آزمون کتبی آزمایشی از اعضای اجرایی شعب گرفته شد.

شایان ذکر است 645 عضو اجرایی در 129 شعبه اخذ رای، برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه بهبهان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول