اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابرکوه:

ابرکوه آماده برگزاری انتخابات است

فرماندار ابرکوه گفت: شهرستان ابرکوه برای برگزاری انتخابات 12 اسفندماه کاملا آماده است.

ابرکوه آماده برگزاری انتخابات است

اسماعیل برزگرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: پایان سال 90 با آغازی سرنوشت‌ساز همراه است و مردم ولایتمدار و متدین ایران با انتخاب نمایندگانی شایسته سرنوشت نظام را برای چهار سال به آنان می‌سپارند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس نهم، خاطرنشان کرد: به همت حضور پر شور مردم مجلسی قوی و تأثیرگذار شکل می‌گیرد.

برزگرزاده همچنین عنوان کرد: شهرستان ابرکوه تمام بسترسازی‌های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کرده است.

فرماندار ابرکوه یادآور شد: بالغ بر 800 نفر در امر برگزاری انتخابات مشارکت دارند و تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و پر نشاط به بهترین شکل ممکن به استقبال انتخابات برویم.

برزگرزاده خاطرنشان کرد: در شهرستان ابرکوه 43 صندوق اخذ رأی در نظر گرفته شده است که 28 صندوق در شهر ابرکوه و بخش مرکزی و 15 صندوق نیز در بخش بهمن آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

ابرکوه با چهار شهرستان مهریز، خاتم، بافق و بهاباد یک حوزه انتخابیه را تشکیل می‌دهد که به مرکزیت مهریز فعالیت می‌کند.

این پنج شهرستان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی خواهند داشت و این حوزه انتخابیه گسترده‌ترین حوزه انتخابیه در کشور به شمار می‌رود.

در حال حاضر کاظم فرهمند نماینده این پنج شهرستان در مجلس شورای اسلامی است و برای انتخابات پیش رو نیز 14 نفر برای احراز کرسی نمایندگی مجلس در این حوزه کاندیدای نمایندگی شده‌اند.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول