اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 101

انتخابات تجلی تقابل دشمنان نظام است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها از تخریب یکدیگر بپرهیزند و بدانند که رقابات و تقابل همه ما با دشمنان قسم‌خورده اسلام و نظام است.

انتخابات تجلی تقابل دشمنان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی در جلسه مشورتی که با ائمه جمعه، فرمانداران و دست‎اندرکاران برگزاری انتخابات در حوزه انتخابی شهرستان‎های رامیان و آزادشهر برگزار شد گفت: دشمن که از موفقیت‎های پی در پی ایرانیان به تنگ آمده به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است و زیرسوال بردن انتخابات و مخدوش کردن سلامت و شفافیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از برنامه‎های شیطانی آنان به شمار می‎رود.

وی خاطر نشان کرد: اگر همه ما اعم از مسئولان و برگزارکنندگان، نامزدهای انتخاباتی و مردم همیشه در صحنه به وظایفی که داریم به نحو شایسته‌ای عمل‎ عمل کنیم انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری را تجربه خواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به توهین و بی‎حرمتی بعضی از نامزدهای انتخاباتی نسبت به هم اذعان داشت: دین اسلام دین ارزش‎ها است و نامزدهای انتخاباتی باید شئونات اخلاقی و مسائل شرعی را رعایت کنند و به جای تخریب و ترور شخصیتی دیگران برنامه‎های خود را به مردم معرفی کنند تا ملت همیشه بیدار و باشعور و درک سیاسی بالا با توجه به دستورات اسلامی و سفارشات مقام معظم رهبری انتخابی شایسته داشته باشند.

جمشیدی اضافه کرد: فراموش نکنیم بسیاری از مشکلات و معضلات بزرگ در نتیجه حوادث کوچک، ندانم‎کاری‎ها و بی‌توجهی‎ها حاصل می‎شود لذا همه به هوش باشند تا شایعه‌پراکنی‎های دشمن انقلاب و نظام را از هدف اصلی‎اش دور نکند و انتخابات در مسیری شفاف و کاملا قانونمند برگزار شود.

جمشیدی تاکید کرد: ترکیب هیئت‎های اجرائی انتخاب شده، بازرسان و سایر دست‎اندرکاران عرصه انتخابات کاملا بی‎طرفانه است و نتیجه آرائی که به دست می‎آید همانی خواهد بود که مردم به صندوق‎های رأی ریخته‎اند چرا که فضای انتخابات و ساز و کار نظام جمهوری اسلامی ایران به گونه‎ای است که نمی‎توان تقلب کرد.

وی ابراز امیدواری کرد حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند شادی روح امام و شهدا را به دنبال داشته باشد و با رضایتمندی مقام معظم رهبری همراه باشد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول