اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

پیش‌بینی 38 صندوق اخذ رأی در درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان از پیش‌بینی 38 صندوق اخذ رأی در این شهرستان همزمان با انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

پیش‌بینی 38 صندوق اخذ رأی در درمیان

رجبعلی براتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به حضور گسترده مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی شرایط فعلی کشور، جهان اسلام و دنیا را به خوبی درک کرده و برای خنثی کردن توطئه‌هایی که دشمنان اسلام و انقلاب برای نظام اسلامی طراحی کرده آماده هستند.

وی مشارکت گسترده مردم در انتخابات را در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب دانست و گفت: به طور قطع مردم خراسان جنوبی مانند سایر استان‌های کشور با حضور گسترده خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی تمامی نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

فرماندار درمیان با اشاره به تفاوت شرایط انتخابات پیش رو با انتخابات گذشته کشور گفت: امروز دنیا با تغییراتی جدیدی مواجه شده است که از جمله آنها بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و بیداری مردم در کشورهای مختلف اروپایی است و مردم ایران اسلامی این موقعیت را به خوبی درک کرده‌ و با حضور گسترده خود در انتخابات بار دیگر شایستگی خود را به جهان نشان می‌دهند.

براتی با بیان اینکه همه باید شرایط را برای حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم کنیم، ادامه داد: اینکه کدام‌یک از نمایندگان می‌خواهد اول لیست قرار بگیرد یا آخر لیست قرار بگیرید و مردم چه تصمیمی می‌خواهند بگیرند بر عهده خود مردم است.

وی رعایت قوانین و مقررات، اجتناب از بدخلقی‌ها و اجتناب از تخریب دیگران را از نشانه‌های رعایت اخلاق انتخاباتی دانست.

فرماندار درمیان از پیش‌بینی 38 صندوق اخذ رأی در شهرستان درمیان خبر داد و افزود: صندوق‌های اخذ رأی در شهرستان درمیان مشخص شده و نمایندگان فرماندار، بخشدار، هیئت‌های بازرسی مشخص و تمام امکانات فراهم شده تا یک انتخابات باشکوه با حضور گسترده مردم در یک فضای بانشاط برگزار کنیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول