اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی گچساران عنوان کرد

اختصاص 38 شعبه اخذ رأی به روستاهای بخش مرکزی گچساران

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی گچساران گفت: برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روستاهای بخش مرکزی گچساران، 38 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است.

اختصاص 38 شعبه اخذ رأی به روستاهای بخش مرکزی گچساران

یحیی ذبیحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: حضور حداکثری و پرشور اقشار مختلف مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خاطر تبلیغات دشمنان قسم‌خورده این نظام مقدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد:

* دهیاران بدون دخالت مستقیم در انتخابات، ویژگی فرد اصلح را تبیین کنند

بخشدار مرکزی گچساران با اشاره به نقش مهم دهیاران در ارتقای سطح آگاهی مردم روستا، دهیاران را به عنوان نماینده دولت و فرمانداری در روستاها عنوان کرد.

ذبیحی افزود: دهیاران باید بدون دخالت مستقیم در انتخابات و تصمیم‌گیری مردم، در تبیین خصوصیات فرد اصلح تلاش کنند.

وی تدین، ولایت‌مداری، وفاداری به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، بصیرت، شجاعت را از جمله ویژگی‌های یک نماینده اصلح عنوان کرد.

ذبیحی یادآور شد: شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران به عنوان نخستین نهاد رسمی که با مردم در ارتباط هستند جایگاه ارزنده‌ای در زمینه برگزاری انتخابات و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات دارند.

وی بیان داشت: برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روستاهای بخش مرکزی گچساران 38 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است.

ذبیحی با اشاره به اینکه افزون بر 300 نفر عوامل اجرایی و نظارت کار رأی‌گیری از مردم روستاها را برعهده دارند، افزود: 31 شعبه اخذ رأی به صورت سیار در مناطق مختلف روستایی و هفت شعبه نیز به صورت ثابت برای روستاهای پر جمعیت اختصاص داده شده است.

* دهیاران بازوانی قدرتمند برای برگزاری انتخابات هستند

بخشدار مرکزی گچساران تأکید کرد: دهیاران باید برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تلاش کنند.

ذبیحی نقش دهیاران در روستاها را همانند نقش شهرداران در شهرها دانست که مشغول خدمت به مردم روستا هستند.

وی افزود: با توجه به این نقش مهم، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها باید تلاش کنند تا در چارچوب اختیارات قانونی به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

ذبیحی مهم‌ترین و حساس‌ترین مسئله پیرامون کشور را برگزاری سالم و با حضور حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست.

این مقام مسئول در گچساران تصریح کرد: نقش دهیاران در جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی در روستاها در انتخابات مجلس برجسته و تأثیرگذار است.

ذبیحی دهیاران را بازوان قدرتمند دولت در اجرای هر چه بهتر انتخابات دانست و خواستار فراهم‌ کردن زمینه‌های لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات و شرکت حداکثری مردم روستاها در انتخابات شد.

* انتخابات مجلس همانند راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید می‌کند

بخشدار مرکزی گچساران معتقد است حضور گسترده در انتخابات مجلس نهم باید مانند حماسه پرشور مردم ولایت‌مدار در راهپیمایی 22 بهمن و دیگر صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران باشد تا امید دشمنان اسلامی را به ناامیدی تبدیل کند.

ذبیحی تشکیل شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران در توسعه پایدار روستایی را اقدامی بسیار مؤثر در فرایند مردم‌سالاری و مشارکت مردم در سرنوشت خویش عنوان کرد.

به گزارش فارس، گچساران با دارا بودن چهار دهستان و 93 روستا افزون بر 35 هزار نفر جمعیت روستایی و عشایری دارد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول