اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 18

پور جعفری: حضور در انتخابات تجلی تحقق اراده ملت است

خبرگزاری فارس: قائم مقام ستاد انتخابات استان زنجان گفت: حضور در انتخابات تجلی تحقق اراده ملت در تعیین سرنوشت خودشان است.

پور جعفری: حضور در انتخابات تجلی تحقق اراده ملت است

محمد پور جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی از زمان نام‌نویسی کاندیداهای گفت: فرآیند چند ماهه تا امروز که آغاز تبلیغات کاندیداها است فرصتی برای فضای انتخابات منایب فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه استان اقدامات لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور انجام داده است، خاطرنشان کرد: فضای هماهنگی و همدلی موجود در استان موجب شده است تا در راستای امنیت، سلامت، رقابت سالم و حضور حداکثری مردم در انتخابات برنامه‌ریزی‌های مطلوبی انجام شود.

قائم مقام ستاد انتخابات استان زنجان تصریح کرد: مردم به خوبی به اهمیت حضور خود در انتخابات آگاه هستند، چرا که حضور مردم تجلی تحقق اراده ملت در تعیین سرنوشت خودشان است.

وی با بیان اینکه مردم استان زنجان همانند راهپیمایی 22 بهمن دشمن را برای همیشه نا امید می‌کنند، افزود: در 13 نماز جمعه استان در راستای جلب حضور حداکثری مردم از سوی ائمه جمعه در تریبون‌های نماز جمعه اقدامات لازم انجام می‌شود.

پور جعفری یادآور شد: مردم ولایتمدار استان زنجان همواره نشان داده‌اند که تابع امر مقام معظم رهبری بوده و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام با تبلیغات گسترده در راستای حضور کمرنگ مردم در انتخابات تلاش می‌کنند، یادآور شد: باید از فرصت انتخابات برای پاسخ‌گویی به فتنه‌های دشمنان استفاده کرد.

قائم مقام ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه کاندیداهای مجلس باید وعده‌های غیر عملی به مردم ندهند، افزود: نماینده مردم باید به قصد خدمت در صحنه حضور یافته و صاحبان زور و زر نباشد.

وی با بیان اینکه همه خدمتگزاران نظام آماده برگزاری انتخاباتی پرشور هستند، افزود: اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات با حضور گسترده مردم انجام شده است.

پور جعفری با بیان اینکه 10 هزار و 500 نفر امر انتخابات استان را برعهده دارند، افزود: هئیت‌های نظارت و بازرسی و همه دست‌اندرکاران انتخابات در استان آماده برگزاری این انتخابات هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم اعتماد صد درصد به خدمتگزاران خود دارند، یادآور شد: مردم همواره برای حفظ دستاوردهای نظام تلاش کرده و در صحنه حضور دارند.

قائم مقام ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های انتخابات استان بر اساس تقویم پیش‌بینی شده انتخابات از سوی وزارت کشور انجام شده است، خاطرنشان کرد: استان زنجان از آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور برخوردار است.

وی از آمادگی ادارات مختلف برای برگزاری انتخابات خبر داد و بیان داشت: نیروی انسانی مورد نیاز برای برگزاری این انتخابات آماده شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون تخلف انتخاباتی از سوی کاندیداهای نمایندگی مجلس در استان محسوس نبوده است، بیان داشت: در صورت بروز هر نوع تخلفی به صورت قانونی اقدامات لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول