اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پدر شهید احمدی روشن

جشنواره دانشجویان ممتاز استان زنجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم اختتامیه دهمین جشنواره دانشجویان ممتاز مبتکر و نوآور بسیجی شاهد و ایثارگر استان زنجان برگزار شد.

جشنواره دانشجویان ممتاز استان زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، رحیم احمدی روشن در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره دانشجویان ممتاز مبتکر و نوآور بسیجی شاهد و ایثارگر استان زنجان با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهید مصطفی احمدی روشن گفت: هر کجا که می‌روم، یکی از خواسته‌های فرزندان من این است که رمز و راز موفیقت مصطفی را در همه زمینه‌ها مطرح کنم.

وی با بیان اینکه مصطفی در چند زمنیه مستثنی بود، افزود: پیش از شهادت مصطفی فکر می‌کردیم که وی فقط یک فرزند خوب برای پدر و مادر بوده و در سایت هسته‌ای نطنز مشغول به فعالیت است.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن افزود: با این وجود پس از شهادت مصطفی ابعاد شخصیتی وی برای ما متبلور شد.

وی با بیان اینکه مصطفی یک پسر خوب برای خانواده و یک سرباز خوب و دلسوز برای کشور بود، تصریح کرد: وی یک مرید برای مراد خود یعنی رهبر معظم انقلاب و یک بنده خوب برای خداوند تبارک و تعالی محسوب می‌شد.

احمدی روشن با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید مصطفی احمدی روشن خاطرنشان کرد: احترام مصطفی به پدر و مادر بسیار بود و وی پر و بال خود را زیر پای پدر و مادر باز می‌کرد.

وی خطاب به دانشجویان حاضر در مراسم گفت: مواظب باشید که روزی نگوئید به پدر و مادر نیازی ندارید، آن‌ها فسیل شده و نمی‌دانند که من چه می‌گویم چرا که دعاهای پدر و مادر گره‌های کور زندگی ما را باز می‌کند و بنده به جرأت قسم می‌خورم که به این مسئله رسیدم و مصطفی به آن دست پیدا کرد.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن افزود: می‌گویند که در ساعت‌های زندگی ما مواقعی است که خداوند دعای بندگان را مستجاب می‌کند که من و مادر مصطفی در این مواقع دعا می‌کردیم.

وی اضافه کرد: یکی از دعاهای من این بود که خداوندا به حق جلال و جبروت و کبریای خودت اعتبار و آبرویی به این بچه بده که بسیاری به او غبطه بخورند و حال اینگونه شده است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول