اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام‌نور مسجدسلیمان خبر داد

اعزام دانشجویان مسجدسلیمانی به مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام ‌ور مسجدسلیمان گفت: دانشجویان دانشگاه پیام‌نور مسجدسلیمان در قالب کاروانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در خوزستان اعزام می‌شوند.

اعزام دانشجویان مسجدسلیمانی به مناطق عملیاتی

بهرام نیک‌بخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شهرستان مسجدسلیمان برای اعزام به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در خوزستان ثبت‌نام‌ کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این کاروان در دو قسمت اعزام می‌شود، تأکید کرد: قرار است این کاروان در دو بخش دختران و پسران به مناطق دفاع مقدس اعزام شود.

این مقام مسئول با اشاره به شمار این دانشجویان تأکید کرد: تاکنون 100 نفر برای همراهی این کاروان در سطح این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

نیک‌بخش با تأکید بر اینکه زمان اجرای این اردوی ارزشی تعیین شده است، تأکید کرد: این اردو قرار است در تاریخ چهارم اسفندماه اجرا شود.

وی با اشاره به مناطق مورد بازدید این کاروان‌ها تأکید کرد: قرار است که این کاروان‌ها از مناطق شلمچه، هویزه و طلائیه بازدید کند.

وی با اشاره به اینکه همه شرایط برای برگزاری این اردو مهیا شده است، تأکید کرد: شرایط برای برگزاری این اردو در دانشگاه مهیا شده است.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور مسجدسلیمان افزود: برگزاری این اردوها می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در گسترش ارزش‌های دفاع مقدس در بین جامعه دانشگاهی داشته باشد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول