اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» در آینه خبر فارس/

رشد 155 درصدی چاپ پژوهش‌های دانشگاه پیام نور

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور فارس از رشد 155 درصدی چاپ مقاله‌ها و پژوهش‌های این دانشگاه در مجله‌های بین‌المللی ISI خبر داد.

رشد 155 درصدی چاپ پژوهش‌های دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید مظلومیان بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شش سال گذشته در بعد پژوهشی و چاپ مقاله‌های علمی از 12 مقاله به 155 مقاله رسیده‌ایم.

مظلومیان ادامه داد: استان فارس به عنوان استان برتر در چند سال گذشته در ابعاد مختلف رتبه‌های برتر آموزشی، عمرانی، اعتبارات، فرهنگی و پژوهشی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: با آغاز به کار دولت نهم شمار مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در استان فارس به 44 واحد افزایش یافت و با راه‌اندازی این مراکز، شعار این دانشگاه به عنوان آموزش برای همگان، هر جا و هر زمان محقق شد.

وی ادامه داد: رشته‌های فعال در مقطع کارشناسی این دانشگاه در استان فارس تا سال 85 تنها 25 رشته بود و هم‌اکنون این تعداد به 65 رشته افزایش یافته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در مقطع کارشناسی ارشد نیز بیش از یک‌هزار دانشجو در هفت رشته و همچنین 150 دانشجو به صورت مجازی در پنج رشته در دانشگاه پیام نور مرکز شیراز مشغول به تحصیل هستند.

مظلومیان با بیان اینکه در سال 84 شمار دانشجویان این دانشگاه 20 هزار نفر بود، خاطرنشان کرد: این میزان در سال 90 به 73 هزار نفر رسید که بیانگر رشد 212 درصدی در زمینه جذب دانشجو است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول