اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 102

داشتن یک مجلس قوی و سالم لازمه حفظ نظام است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: داشتن یک مجلس قوی و سالم لازمه حفظ نظام است.

داشتن یک مجلس قوی و سالم لازمه حفظ نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در جلسه مشترک هیئت‎های اجرایی و نظارت و بازرسی حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا‎ با ستاد انتخابات استان در سالن جلسات فرمانداری گرگان اظهار کرد: نظام اسلامی مقدمه ظهور حضرت حجت (عج) و تشکیل حکومت عدالت‌گستر جهانی است و وقتی که ما به این ویژگی معتقدیم باید با تمام توان در میدان باشیم تا نظام محفوظ بماند که این نیاز به متعلقات و ملزوماتی دارد.

وی تصریح کرد: داشتن یک مجلس قوی و سالم یکی از ملزومات حفظ نظام است که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) از اوجب واجبات می‌باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه برگزاری یک انتخابات سالم تکلیفی بر گردن همه دست‎اندرکاران برگزاری انتخابات است افزود: برگزاری انتخابات سالم مردم را به حقوقشان می‎رساند و هرگاه شما زمینه دریافت حق و حقوق مردم را فراهم کردید، خداوند تبارک و تعالی برای شما اجر و پاداش اخروی می‎نویسد و دارای جایگاه و منزلت نزد پروردگار خواهید شد.

جمشیدی تأکید کرد: بالا بردن احساس مسئولیت، غافل نشدن از اصول و ارزش‎ها، پرهیز از کم کاری و سستی، فریب دشمن را نخوردن و تحت تأثیر آنها قرار نگرفتن و عمل به فرامین و استراتژی مقام معظم رهبری در انتخابات، می‎تواند به عنوان راهکارهایی برای برگزاری انتخاباتی قانونمند با حضور حداکثری باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تقابل فرهنگ اسلامی با لیبرالیسم غربی گفت: امروز ما مدافع فرهنگ اسلامی هستیم که امواج بیداری اسلامی را در جهان به وجود آورده و آمریکا و هم‌پیمانانش را بیش از هر زمانی مستأصل و درمانده کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: امروز هر کجا که از مظلومیت مردم غزه و بحرین و در کل از اسلام و مسلمین و تشکل‎های اسلامی سخن بگویید، پرونده شما به شورای امنیت سازمان ملل ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: استبداد حاکم بر عربستان و بحرین با نگاه حکومتی سوریه اصلا قابل مقایسه نیست اما می‎بینید که چگونه آمریکا تمام قد مدافع رژیم آل سعود است و اخبار مربوط به کشتار مردم انقلابی بحرین در بایکوت خبری رسانه‎های غربی قرار دارد.

جمشیدی افزود: اما در مورد سوریه، همه غربی‎ها جمع شده‌اند تا پرونده این کشور را به شورای امنیت بفرستند و حکومت ضد صهیونیستی بشار اسد را به ورطه سقوط بکشانند.

وی خاطر نشان کرد: امروز شما فرهنگ دینی‌تان را همراه با دستاوردهای انقلاب اسلامی صادر کرده‌اید آن هم درست زیر گوش نتانیاهو و اسرائیل غاصب، به همین دلیل است که آنها مجبور به ترور فکر، اندیشه، علم و دانش شما هستند.

وی در ادامه گفت: اینکه دشمن دست به ترور دانشمندان هسته‎ای کشور زده نشانگر این است که تن به شکست داده‌اند و ترور را به عنوان دست و پا زدن آخرشان در دستور کار قرار داده‎اند.

معاون استاندار گلستان اضافه کرد: قطب‎بندی جهانی در حال تغییر است و قطب لیبرال در حال سقوط و شکست و درست در زمانی که آنها فکر می‌کردند که حکومتشان بلامنازع است و طرح گلوبالیزم و واژه دهکده جهانی را مطرح می‎کردند، اصلا در تفکراتشان نمی گنجید که فراگیری موج بیداری اسلامی منطقه را درنوردد و گریبان آنها و هم پیمانانشان را بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان در پایان گفت: رعایت چهار شعار قانونمداری، عدالت محوری، مشارکت حداکثری و امانت‎داری باید محور اصلی فعالیت‎های هیئت‎های سه‎گانه و همه دست‌اندرکاران انتخابات باشد.

وی همچنین از نهایی شدن شعب اخذ رأی در تمام حوزه‎های انتخابیه استان و اتمام دوره آموزش نزدیک به 8 هزار نیروی فعال در انتخابات در استان گلستان خبر داد.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول