اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 96

مقدمه شکل‎گیری مجلس کارآمد انتخاب آگاهانه مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: مهمترین و اصلی‎ترین مقدمه شکل‎گیری مجلس کارآمد، انتخاب آگاهانه از سوی مردم است.

مقدمه شکل‎گیری مجلس کارآمد انتخاب آگاهانه مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین در دیدار با نماینده ولی‎فقیه گفت: همان‎طور که امام راحل فرمودند مجلس باید در رأس امور باشد توجه به این موضوع از دغدغه‌های جدی نظام تلقی می‎شود.

وی تصریح کرد: نباید در انتخاب اصلح، شکل‎گیری مجلس کارآمد و متخصص مورد غفلت واقع شود و مردم باید با آگاهی و بصیرت در انتخاب شایسته دقت کنند.

نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان نیز در این دیدار گفت: در اجرای انتخابات باید تلاش شود تا اطمینان‎بخشی در روند سلامت انتخابات به مردم تزریق شود تا آنها نیز از امانتداری در طول انتخابات مطمئن شوند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خصوص ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات خاطر نشان کرد: کاندیداها باید در صحنه انتخابات رعایت اخلاق را همواره مدنظر داشته باشند و در پی تخریب یکدیگر نباشند چون این عمل ناپسند نشان می‎دهد که کاندیدا از توانایی لازم برخوردار نیست و می‎خواهد با تخریب دیگران خود را اثبات کند.

وی متذکر شد: کاندیداها نباید برای اینکه نظر مردم را به سوی خود جلب کنند دستاوردهای نظام را کوچک شمرده و سبب تضعیف نظام شوند چرا که بیان این موارد موجب دلسردی مردم می‎شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطر نشان کرد: مردم از مهمترین پشتوانه‎های این نظام محسوب می‎شوند لذا باید برای برطرف کردن مشکلات آنها سعی و تلاش شود و نباید انتخابات سبب گردد تا دستگاه‎های اجرایی خدمت‎رسانی‎شان را به مردم کمرنگ کنند.

نورمفیدی افزود: مردم ما در 12 اسفند پای صندوق‌های رأی بار دیگر صلابت خود را در مقابل چشم جهانیان به اثبات می‌رسانند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول