اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

تشکیل شش کمیته در ستاد انتخابات خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی از تشکیل شش کمیته در این ستاد خبر داد و گفت: این کمیته‌ها شامل کمیته پشتیبانی، حقوقی، امنیتی، استعلامات، کمیته فناوری اطلاعات و تبلیغات و اطلاع‌رسانی است که تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای در این کمیته‌ها انجام شده است.

تشکیل شش کمیته در ستاد انتخابات خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدابراهیم افشاری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری خراسان‌جنوبی به بیان گزارشی از عملکرد این ستاد پرداخت و اظهار داشت: از تاریخ سوم خردادماه سال جاری که زمان ثبت‌نام کاندیداها بود عملا کار این ستاد آغاز شد.

وی از تشکیل شش کمیته در این ستاد خبر داد و گفت: این کمیته‌ها شامل کمیته پشتیبانی، حقوقی، امنیتی، استعلامات، کمیته فناوری اطلاعات و تبلیغات و اطلاع‌رسانی است که تا کنون فعالیت‌های گسترده‌ای در این کمیته‌ها انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی ادامه داد: کمیته فناوری اطلاعات کار تامین 600 دستگاه رایانه و تجهیزات جانبی آن را انجام داده تا کار جمع‌آوری آرا به خوبی در سراسر استان انجام شود.

افشاری ادامه داد: در تاریخ سوم دی‌ماه هیئت‌های اجرایی ستاد انتخابات تشکیل شد که در حال حاضر هیئت‌های اجرایی در چهار حوزه اصلی و 24 حوزه فرعی استان تشکیل شده و اعضای آن از افرادی مورد اعتماد انتخاب شده‌اند.

*عوامل اجرایی انتخابات دوره‌های آموزشی زیادی را پشت سر گذاشته‌اند

وی افزود:‌ یکی از تفاوت‌های این انتخابات این است که وزارت کشور برنامه‌ریزی گسترده‌ای در راستای آموزش کلیه عوامل اجرایی این انتخابات در کشور داشته است تا روند اجرایی این کار به مشکل برخورد نکند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی تصریح کرد: در استان خراسان جنوبی 50 نفر ثبت‌نام کردند که 35 نفر تایید شده‌اند که این افراد می‌توانند تبلیغات انتخاباتی خود را از ساعت 12 امشب تا ساعت هشت صبح روز پنج‌شنبه هفته آینده انجام دهند.

افشاری ادامه داد: در برگزاری این انتخابات بیش از 9 هزار نیروی اجرایی با این ستاد همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول