اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

مردم ما مجلسی قانونمند، ولایت‌مدار و دردآشنا می‌خواهند

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی دانشگاه بیرجند گفت: افرادی که تایید صلاحیت شدند یقینا شایستگی حضور در مجلس را دارند اما امید است با انتخاب فرد اصلح توسط مردم ولایت‌مدار ما شاهد شکل‌گیری مجلسی قانونمند، ولایت‌مدار، مسئولیت‌پذیر و دردآشنا باشیم.

مردم ما مجلسی قانونمند، ولایت‌مدار و دردآشنا می‌خواهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا رضایی صبح امروز در راستای سلسله نشست‌های انتخاباتی سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان جنوبی به بیان دیدگاه‌های خود در میزگرد جامعه دانشگاهی استان در زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات پرداخت.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه بیرجند گفت: با توجه به وضعیت کشور، بیانات مقام معظم رهبری قطعا مشارکت مردم در انتخابات پررنگ باید باشد و مشارکت حداکثری همیشه از ویژگی‌های مردم ولایت‌مدار ما که همیشه دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی را جزو وظایف دینی و شرعی و ملی خود می‌دانستند و همیشه در عرصه‌ها حضور چشمگیری داشتند بوده است.

رضایی تصریح کرد: مردم ما با این حضور چشمگیر دشمنان انقلاب را ناامید می‌کنند و دل امام و رهبری و دوستداران انقلاب را شاد خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: صحنه انتخابات آتی نیز مانند صحنه‌های خلق‌آفرینی و عزت‌آفرینی مردم سرافراز کشورمان، با حضور حداکثری به یک عزت و افتخار دیگری تبدیل شود.

* نمایندگان باید در قانونگذاری نهایت دقت داشته باشند

مدیر امور فرهنگی دانشگاه بیرجند گفت: پایبندی به اسلام، ولایت فقیه، قانون اساسی، متعهد بودن، مسئولیت‌پذیر بودن، آشنا به مسایل و مشکلات مردم و آشنا به مسایل جهانی، متخصص بودن، شجاع و خداترس بودن از ویژگی‌های یک نامزد انتخاباتی است.

رضایی تاکید کرد: افرادی که تایید صلاحیت شدند یقینا شایستگی حضور در مجلس را دارند اما امید است با انتخاب فرد اصلح توسط مردم ولایت‌مدار ما شاهد شکل‌گیری مجلسی قانون‌مند، ولایت‌مدار، مسئولیت‌پذیر و دردآشنا باشیم.

وی افزود: از این رو از کاندیداها انتظار داریم در زمینه قانونگذاری و سرعت بخشیدن به رشد و تعالی کشور عزیزمان در عرصه‌های مختلف علمی و اقتصادی و فرهنگی و سیاسی بتوانند به شایستگی انجام وظیفه کنند.

وی اظهار داشت: انقلاب ما بر پایه ارزش‌های دینی، یک انقلاب مردمی است و مردم ما ضمن پاسداشت ارزش‌های دینی و اسلامی همیشه در همه صحنه‌ها با حضور مثال‌زدنی خودشان سبب عزت‌آفرینی به نظام و انقلاب شده‌اند.

* همه باید برای حضور حداکثری تلاش کنیم

مدیر امور فرهنگی دانشگاه بیرجند گفت: حضور پرافتخار مردم ما در صحنه‌های مختلف به ویژه انتخابات اخیر به فرمایش مقام معظم رهبری سبب دمیدن روحی جدید در پیکر انقلاب و سبب افتخار و اقتدار ملی می‌شود.

رضایی یادآور شد: یقینا از این عزت، سربلندی و افتخار کشور عزیز ما، دوستداران انقلاب خشنود شده و موجب یاس و ناامیدی تمامی دشمنان نظام می‌شود و تمام نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب خواهد کرد.

وی افزود: همه ما در راستای دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب عزیزمان و پاسداشت خون شهدای گرانقدر انقلاب و شهدای عرصه علمی و وصایای بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام رضوان‌الله و بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری و بر اساس رسالت دینی و ملی باید با حضور گسترده خود در انتخابات پیش‌رو موجبات عزت، سربلندی و اقتدار بیش از پیش کشور عزیزمان را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول