اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

پیش‌بینی 25 صندوق اخذ رأی در بشرویه

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه از پیش‌بینی 25 صندوق اخذ رأی در این شهرستان همزمان با انتخابات نهم مجلس در بشرویه خبر داد.

پیش‌بینی 25 صندوق اخذ رأی در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی پیش از ظهر امروز در جمع مردم بشرویه اظهار داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان 11 نامزد انتخاباتی داریم که نسبت به حوزه‌‌های انتخاباتی استان کاندیدای بیشتری داریم.

وی ادامه داد: فرصت تبلیغات انتخاباتی فقط زمانی برای شناخت کاندیدای اصلح است و باید از این فرصت برای شناخت اصلح‌ترین فرد از بین تمامی نامزدهایی که توسط شوران نگهبان قانون اساسی احراز صلاحیت شده‌اند استفاده کرد.

وی با اشاره به حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری تأکید کرد: مردم همواره بصیرت و آگاهی خود در اهمیت حضور در عرصه انقلاب را به نمایش گذاشته‌اند.

پورسلطانی از پیش‌بینی 25 صندوق اخذ رأی در شهرستان همزمان با انتخابات نهم مجلس در بشرویه خبر داد و یادآور شد: نحوه تبلیغات انتخاباتی به صورت قانونی درآمده است و ستادهای تبلیغاتی نمی‌توانند به صرف تبلیغ مزاحم مردم باشند.

وی در ادامه اعتراف کاخ سفید به شکست خود در برابر رهبر معظم انقلاب را اوج ذلت آنان دانست و ادامه داد: این امر عزت ملت ایران است و در روزهای پایانی قطع صادرات نفت ایران به اروپا صحنه دیگری از این عزت ملی بود.

پورسلطانی مجلس را نشانه و سردمدار این عزم ملی برای عزت‌بخشی به ایران اسلامی دانست و ادامه داد: حمایت قاطع مجلس از تصمیم دولت برای قطع صادرات نفت نمونه‌ای از این همت و عزت بود.

فرماندار بشرویه با اشاره به مشارکت گسترده مردم بشرویه در تمامی  دوره‌های قبل انتخاباتی در طول دهه های انقلاب ادامه ‌داد: دشمن و جاسوسان داخلی آنها به شدت به نتیجه این انتخابات دل بسته‌اند و در تدارک توطئه هستند که باز هم آنچه طومار توطئه آنها را در هم می پیچد بصیرت عمومی و حضور مردم است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول